مرجع خبری پرسپولیس : مطمئن باشيد كه در بازي‌هاي بعد ، هم به لحاظ فني و هم به لحاظ نتيجه‌، تيم ما بهتر عمل

 خواهد كرد و از شدت نگراني‌ها خواهد كاست

من يكي از خوش‌شانس‌ترين مربياني هستم كه توسط كميته فني و از بين مربيان ديگر براي هدايت تيم بزرگي چون پرسپوليس انتخاب شدم و از اين بابت خوشحالم.
زلاتكو كرانچار ضمن بيان مطلب بالا گفت: پيش از حضوردر ایران من تماس‌هاي بسياري در اين ارتباط با مسئولان پرسپوليس داشتم و وقتي هم به ايران آمدم و تيم را ديدم متوجه اين واقعيت شدم كه مي‌توانم تجربه‌ام را در اختيار اين تيم قرار دهم.
كرانچار در ادامه گفت: من اعتقاد دارم كه بازيكنان مي‌توانند انتظارات را برآورده كنند. آنها مستحق پوشيدن پيراهن پرسپوليس هستند و من اين مسئله را با صراحت اعلام مي‌كنم.
سرمربي تيم پرسپوليس گفت: متاسفانه من با قدري تاخير وارد ايران شدم و از بين بازيكنان موجود من بازيكناني را انتخاب كردم كه بيشترين سطح كيفي را دارند واميدوارم با تلاش بیشتر بتوانيم پرسپوليس را به استحقاقي كه دارد برسانيم.
كرانچار گفت: با توجه به اتفاقات هفت هفته اخير، مسير خوبي را داريم طي مي‌كنيم. نبايد فراموش كرد كه ما در حال حاضر در شرايط ساختن هستيم. ضمن اينكه اين را هم بايد يادآور شد كه ما بر روی اشتباهات فردي برخي از بازيكنان خود بد گل مي‌خوريم تا به نتيجه دلخواه نرسيم.
سرمربي كروات تيم پرسپوليس گفت:

 شما بايد آن روي سكه را هم نگاه كنيد و بايد ببينند كه من تنها دو ماه است كه در تهران هستم و در اين مدت توانسته‌ام تيم را از آن حالت گذشته خارج كنم. ما هنوز چهار بازي ديگر را در تهران داريم و مي‌توانيم در آنها پيروز شويم، همانطور كه در بازي‌هاي قبلي هم مي‌توانستيم با پيروزي از ميدان خارج شويم. شما مطمئن باشيد كه در بازي‌هاي بعد ، هم به لحاظ فني و هم به لحاظ نتيجه‌، تيم ما بهتر عمل خواهد كرد و از شدت نگراني‌ها خواهد كاست.
كرانچار در مورد شايعه دادن اولتيماتوم به او توسط مديرعامل تيم پرسپوليس گفت: من از روزي كه به ايران آمدم تا به امروز هيچ اولتيماتومي را دريافت نكرده‌ام. من با چشم باز پرسپوليس را انتخاب كردم. پرسپوليس تيم بزرگي است و من به عنوان سرمربي آن نياز به هيچ اولتيماتومي درباره آن ندارم. بلكه اين هواداران هستند كه در شرايط كنوني دارند به ما اولتيماتوم مي‌دهند تا ما بهتر كار خودمان را به پيش ببريم.
سرمربي تيم پرسپوليس در پايان گفت: من يك مربي حرفه‌اي هستم و به هيچ وجه تحت تاثير رسانه‌ها و تماشاگران فوتبال در كارم قرارنخواهم گرفت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)