کریم باقری مصدوم بود / خلیلی با روزهای اوج خود فاصله دارد

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : دربی پرسپولیس و استقلال فراتر از سطح آسیا بود

زلاتكو كرانچار پس از تساوي يك بر يك مقابل استقلال تصريح كرد: هر دو تيم بازي خوبي انجام دادند. تا دقيقه 50 پرسپوليس سوار بازي بود. بعد از گل كمي افت كرديم اما در مجموع مسابقه خوبي بود.
وي افزود: تساوي عادلانه‌ بود و مطمئن باشيد اگر در دور برگشت هم من سرمربي پرسپوليس باشم، هماهنگي تيم بهتر از اين مي شود.
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال كه چرا از دقيقه 60 به بعد بازيكنان اين تيم وقت‌كشي مي‌كردند عنوان كرد: بعد از گلي كه استقلال به ثمر رساند، فشار ويژه‌اي روي ما ايجاد شد. همين باعث شد كه ما سرعت آنها را كنترل كنيم. به نظرم پرسپوليس زيباترين بازي را ارائه داد.
كرانچار ادامه داد: درست است كه بعد از گل افت كرديم اما از دقيقه 60 به بعد بهتر شديم. سيستم مورد نظر ما در حال جواب دادن بود و خوشحالم كه نتيجه گرفتيم. اميدوارم از هفته‌هاي بعد بتوانيم نتايج را به نفع خود تمام كنيم.

کرانچار در خصوص هادی نوروزی گفت : با توجه به تجربه که در خط حمله دارد اصرار داشتیم که حتما از او در نوک حمله استفاده کنیم و از عملکرد نوروزی کاملا راضی هستم.

وي درباره استفاده از شيث رضايي و كاپيتاني اين بازيكن در دربي گفت: من هيچ وقت نسبت به قابليت‌هاي او شك نداشتم. اوايل فصل او افت فيزيكي داشت در تمرين خواسته‌هاي كادر فني را برآورده نكرد اما شيث كم كم به سطح بالايي رسيد. بنابراين وي را در تركيب اصلي قرار دادم و حتي بازوبند كاپيتاني را به شيث دادم. اميدوارم او اين روند بازي را ادامه دهد و بتوانيم در بازي‌هاي اينده از رضايي استفاده كنيم.
كرانچار در خصو نحوه چينش بازيكنان خود در اين بازي گفت:در هر بازي ‪ ۸‬يا ‪ ۹‬بازيكن در تركيب ثابت قرار دارند كه با توجه به تاكتيك تيم حريف تغييراتي در تيم ايجاد مي‌شود.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: كريم باقري دچار مصدوميت است و به همين دليل مجبور به استفاده از ساير بازيكنان شديم.
وي افزود: خليلي هنوز با دوران خوب خود فاصله دارد اما اميدوارم هر چه سريعتر به تيم ما اضافه شود تا بتواند مشكل گلزني ما را برطرف كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)