مرجع خبري پرسپوليس: سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس گفت: با توجه به تعطيلي ليگ در زمان اعزام تيم ملي به گرندپريكس برزيل، پرسپوليس واقعي را از هفته هفتم به بعد مي‌بينيد.


رضا كردي در مورد سومين شكست متوالي سرخپوشان در ليگ برتر اظهار داشت:‌ من كه نمي‌توانم معجزه بكنم. ما فقط 2 جلسه تمرين با هم داشتيم. با بچه‌ها صحبت كرديم و آنها هم با دل و جان بازي كردند. اين تغيير براي مشهدي‌ها هم جاي تعجب داشت. بازيكنان‌مان در همه پست‌ها خوب وظايف‌‌شان را انجام دادند.

 

وي ادامه داد: ما روز گذشته (جمعه) 3 بر يك از علم‌وادب پيش بوديم اما توپ‌هاي‌مان گل نشد. بايد 6 بر يك يا 7 بر يك مي‌برديم اما گل خورديم. من واقعا اين هفته تغيير را در تيم احساس كردم و نسبت به آينده اميدوار شدم. بچه‌ها بعد از باخت در رختكن گريه مي‌كردند. خودشان هم از عملكردشان راضي بودند.

 

كردي خاطرنشان ساخت:‌ تيم فصل آماده‌سازي خوبي را پشت سر نگذاشته، بچه‌ها خوب بدنسازي نكردند چون حضور يا عدم حضور پرسپوليس در ليگ نامشخص بوده است. حالا از تعطيلي ليگ در زمان اعزام تيم ملي به گرندپريكس برزيل استفاده خواهيم كرد. در واقع پرسپوليس واقعي را بايد از هفته هفتم به بعد ديد.

 

سرمربي سرخپوشان در مورد بازي هفته آينده تيمش برابر فولادماهان گفت: فوتسال قابل‌پيش‌بيني نيست و اين بازي 2 تيم است كه نتيجه را مشخص مي‌كند. تيم ما واقعا پتانسيل خوبي دارد و اغلب بچه‌ها سابقه حضور در تيم ملي را دارند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)