پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص احتمال اخراج علي كريمي از اين تيم گفت: به نظرم مشكل پرسپوليس علي كريمي نيست بلكه اين مانوئل ژوزه سرمربي تيم بوده كه نتوانسته انتظارات را برآورده كند.

رضا كرماني مقدم  افزود: به طور حتم با اخراج علي كريمي نيز مشكل پرسپوليس برطرف نمي شود و حتي وضعيت پرسپوليس بدتر مي‌شود. كريمي در نزد هواداران محبوب است و اگر پرسپوليس بدون كريمي نتيجه نگيرد تماشاگران اعتراض خواهند كرد و حاشيه هاي زيادي براي پرسپوليس به وجود مي‌ايد.

كرماني مقدم در ادامه اظهار داشت: به نظرم مانوئل خوزه سرمربي پرسپوليس مقصر اصلي بايد بتواند بازيكنان ياغي و سركش را جمع و ارتباط دوستانه با ‌آنها برقرار كند تا مشكلات پرسپوليس تا حدودي برطرف شود.

پيشكسوت پرسپوليس تصريح كرد: اگر كريمي مشكل پرسپوليس است چرا مانوئل ژوزه وي را در تركيب ثابت تيم قرار مي‌دهد. سرمربي پرسپوليس اقتدار لازم را بايد داشته باشد و كريمي را در تركيب 18 نفره اش هم قرار ندهد تا وي از رفتارش پشيمان شود.

كرماني مقدم تصريح كرد: با اخراج محسن عاشوري هم مشكل پرسپوليس برطرف نشد و به طور حتم با كنار گذاشتن علي كريمي هم مشكلات پرسپوليس كاهش نمي يابد.

وي در ادامه بيان داشت: مسئولان پرسپوليس بايد تغيير و تحولاتي در كادر فني ايجاد كنند در حال حاضر فرهاد كاظمي بهترين گزينه براي پرسپوليس است چرا كه وي مي‌تواند بازيكنان ياغي و سركش را در سرخپوشان كم هم نيستند جمع و اداره كند.

کرماني مقدم خاطرنشان كرد: مانوئل ژوزه فرصت 8 هفته اي داشته تا پرسپوليس را متحول كند اما در اين كار ناموفق بوده است در حال حاضر زمان دادن به ژوزه براي جبران ناكامي ها فايده ندارد و بايد هر چه سريعتر وي را بركنار كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)