پنجشنبه 10 اردیبهشت (17:14)

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: با حضور من در تيم ملي، تيم هاي كره جنوبي و كره شمالي به شدت به هراس افتاده‌اند.

افشين قطبي عنوان كرد: موج مثبتي اكنون در فوتبال ايران وجود دارد و مردم و بازيكناني كه تاكنون با من صحبت كرده اند به حضور تيم ملي ايران در جام جهاني اميدوار هستند و اين اولين قدم براي صعود است.
وي ادامه داد: دومين قدم در اين راه برنامه ريزي و انتخاب بازيكنان مناسب است كه همه اين كارها انجام شده و سومين قدم هم اجراي برنامه هاست.
قطبي تصريح كرد: در كره شمالي و جنوبي از من و بازيكنان ايراني شناخت دارند و حضور من در تيم ملي ايران براي دو كره اثر منفي داشته و بر تيم ملي ايران اثر مثبت گذاشته است. در واقع آنها از تيم ملي ايران هراس پيدا كرده اند.
سرمربي تيم ملي درباره برنامه هاي خاطرنشان كرد: اسامي بازيكنان را پس از بازي امروز پرسپوليس با سپاهان اعلام خواهم كرد.
وي با بيان اينكه فهرست جديد تيم ملي نسبت به قبل بزرگ تر شده است؛ يادآور شد: هرچقدر به مقدماتي جام جهاني نزديك شويم فهرست تيم ملي ايران كوچك تر خواهد شد. اسامي تيم ملي در سه مرحله اعلام مي شود اول امروز، سپس بعد از مسابقات جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا و در نهايت در اردوي چين با حضور لژيونرها فهرست تيم ملي ايران تكميل خواهد شد.

قطبي با اشاره به فرصت كم براي بازي مقابل كره شمالي گفت: سعي مي كنم از بازيكنان باتجربه و بازيكناني كه قبلا در رقابت هاي بين المللي حضور داشته اند استفاده كنم. تلاش مي كنم با همه بازيكنان تيم ملي صحبت كنم. البته در اين مدت كوتاه با بسياري از آنها صحبت كرده ام.
سرمربي تيم ملي تصريح كرد: دستيار هلندي من جمعه بازي وحيد هاشميان را نگاه مي كند و من نيز شنبه براي ديدن بازي مهدوي كيا به آلمان مي روم. بازي مسعود شجاعي و جواد نكونام را هم در اسپانيا خواهم ديد. همچنين دستيارانم براي تماشاي بازي تيموريان به انگليس و براي بازي زندي به قبرس خواهند رفت.
قطبي افزود: بازي هاي بازيكنان ايراني شاغل در امارات را تماشا كردم و با بسياري از آنها ديدار داشتم. بسياري از اين بازيكنان از اينكه با آنها ديدار داشتم خيلي خوشحال بودند و مي گفتند تاكنون هيچ مربي تيم ملي با ما ديدار نداشته است و اين روحيه خوبي براي آنها به وجود آورد.
وي درباره سرپرست تيم ملي عنوان كرد: گزيته مورد علاقه خود را به فدراسيون اعلام كرده ام و مسئولان فدراسيون در حال مذاكره با وي هستند.
قطبي درباره احتمال صعود به مرحله پلي آف و بازي با نيوزلند اظهار داشت: براي اين بازي هم برنامه دارم چون وظيفه سنگيني داريم و به همين علت بايد خود را براي همه احتمالات آماده كنيم.
قطبي درباره ديدارهاي تداركاتي تيم گفت: قبل از بازي مقابل كره شمالي چهار بازي تداركاتي خواهيم داشت كه فقط بازي با چين قطعي شده و فدراسيون فوتبال در حال رايزني با چند فدراسيون ديگر است تا تكليف اين بازي ها براي تيم ملي ايران مشخص شود.
وي تاكيد كرد: تاكتيك تيم ملي تغيير خواهد كرد و بر اساس انديشه هاي خود تيم ملي را به زمين خواهم فرستاد.
قطبي يادآور شد: شنبه 19 ارديبشهت اولين جلسه تمرين تيم ملي برگزار مي شود.
اين مربي گفت: برخي از تيم هاي ايران شانسي براي صعود در ليگ قهرمانان ندارند و فدراسيون در حال رايزني با اين باشگاه هاست تا بتواند بازيكنان اين تيم ها را در اختيار بگيرد. من مي خواهم تعامل بهتري با تيم هاي ليگ برتر داشته باشم و اين روش كاري ام است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)