چهارشنبه 19 فروردین(12:24) 

مرجع خبری پرسپولیس : تيم پرسپوليس امروز در چهارچوب رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الغرافه قطر خواهد رفت. على كريمى، هافبك سرخپوشان قبل از اين ديدار صحبت هاى جالبى را به ميان آورد كه خواندن آن خالى از لطف نيست.


pnnc • به نظر مى رسد تو نسبت به گذشته كمى بى انگيزه شده اى درست است؟
اين موضوع را قبول ندارم و هر وقت در پرسپوليس بازى كرده ام و براى اين تيم به ميدان رفته ام، بسيار با انگيزه بوده ام و تمام تلاشم را براى موفقيت تيم گذاشته ام.


pnnc • ديدار با الغرافه را چطور مى بينى؟
من يكسال در ليگ قطر فوتبال بازى كرده ام و آن زمان الغرافه تيم بسيار قدرتمندى بود. آنها در حال حاضر هم از بازيكنان حرفه اى و ملى پوش بسيارى بهره مى برند، البته بازى اين تيم را در رقابت هاى اين فصل ليگ قطر پيگيرى نكرده ام اما پس از ديدن بازى آنها مقابل الشباب و همين طور ۲۰ دقيقه از بازى با الشارجه دريافتم كه در حال حاضر هم بسيار قدرتمند هستند و نمى توان اين تيم را دست كم گرفت. هر چند كه در حال حاضر فوتبال به گونه اى شده كه نمى توان تيمى را دست كم گرفت و بازى تيم ها بسيار نزديك به يكديگر شده است.


pnnc • در مورد اظهارات عباس انصارى فرد مبنى بر اينكه ستاره هاى پرسپوليس كيفيت واقعى شان را به نمايش نمى گذارند. چه نظرى دارى؟
من ستاره پرسپوليس نيستم و فكر نمى كنم منظور انصارى فرد من بوده باشم. البته در عين حال معتقدم با حرف زدن مشكلات حل نمى شود و ما بايد بيشتر عمل كنيم. مديرعامل تيم در جايگاه مديريتى خود به وظايفش عمل مى كند و من به عنوان بازيكن هم بايد وظايفم را در زمين بازى انجام دهم. در اين رابطه تنها مى توانم بگويم هر كسى وظيفه اى دارد كه بايد كار خود را انجام دهد.


pnnc • چرا پرسپوليس پس از رسيدن به گل به صورت ناخودآگاه عقب نشينى مى كند؟

متأسفانه تمام تيم هاى ايرانى اين مشكل را دارند و نمى دانم چرا پس از اينكه ،۲ ۳ گل به حريف مى زنند، ديگر ميل گلزنى نداشته و عقب نشينى مى كنند. اميدوارم روزى اين مشكل بزرگ در فوتبال ايران حل شود. از اين رو فكر مى كنم اين مربيان هستند كه بايد بيشتر كار كرده و ميل بازيكنان را براى گلزنى بالا ببرند.
pnnc • در بازى با الغرافه بازى مى كنى؟
اين موضوع بستگى به نظر سرمربى دارد. اگر در تركيب تيم قرار بگيرم از هيچ تلاشى براى موفقيت تيم دريغ نخواهم كرد.
pnnc • سرانجام محمد مايلى كهن به عنوان سرمربى تيم ملى انتخاب شد. اين موضوع را چگونه ارزيابى مى كنى؟
در رابطه با تيم ملى دوست ندارم زياد صحبت كنم و فقط براى مايلى كهن و رسيدن به اهدافش در راه جام جهانى آرزوى موفقيت مى كنم.
pnnc • اگر دعوت شوى، حضور در تيم ملى را مى پذيرى؟
اگر دعوت شوم پيراهن تيم ملى را بر تن خواهم كرد.
pnnc• حرف آخر؟
در بازى امروز به دنبال كسب اولين پيروزى در سال جديد هستيم تا زحمات هواداران را جبران كنم. مردم هميشه به ما لطف داشتند و شرمنده آنها هستيم. پيش بينى بسيار سخت است اما ۳ امتياز بازى با الغرافه حياتى است و دوست داريم در صدر جدول بمانيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)