مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال ايران گفت: تا امروز با الاهلي قراردادي امضا نكرده‌ام.

علي كريمي پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هيچ كس از آينده خود خبر ندارد. اتفاقات آينده را نمي توانم پيش بيني كنم. تا اين لحظه با الاهلي نيز هيچ

قراردادي امضا نكرده ام.
وي افزود: قرارداد من تا پايان مسابقات فصل جاري است و سعي مي‌كنم پس از آن تصميم درستي بگيرم و در تيمي بازي كنم كه در آينده فوتبال تاثيرگذار باشد.
كريمي در خصوص مشكلات حاشيه اي در پرسپولس تصريح كرد: درباره مشكلات حاشيه‌اي در هيات مديره مردم قضاوت كنند. درگيري بين هيات مديره است و مردم بهتر از خيلي ها همه چيز را مي دانند. بايد هر چه سريعتر اين مشكلات حل شود چون در غير اين صورت روزهاي خوبي در انتظار ما نخواهد بود.
وي در خصوص امكانات كمپ تيم هاي ملي گفت: در طول يكسالي كه در خدمت تيم ملي نبودم امكانات نسبت به گذشته بهتر شده است.
هافبك تيم ملي اظهار داشت: تمرين خوبي را پشت سر گذاشتيم و از لحاظ روحي و رواني كامل آماده هستيم تا به جام جهاني صعود كنيم. اميدوار هستم به خواسته خود برسيم.
كريمي درباره مصدوميتش گفت: براي رفع مصدوميتم بايد نرمش‌هاي خاصي را انجام دهم تا مشكلي پيش نيايد خوشبختانه الان خوب هستم و مشكل خاصي ندارم.
وي درباره اظهارات حميد درخشان كه گفته بود برخي ها خودش را به كمر درد مي زند؛ گفت: به تيم خودم تعصب دارم. چون با كمر درد براي پرسپوليس 90 دقيقه به ميدان رفتم. البته بعضي ها بيرون از گود مي‌نشيند و صحبت‌هايي مي كنند كه دو روزنامه براي آنها بنويسد و معروف شوند. درست است در برخي از بازي‌ها شايد خوب نبودم اما نشان دادم كه تعصب دارم و جرات بازي كردن با مصدوميت را دارم. اين اتفاقات براي دفعه اول و آخر در فوتبال ما نيست و مطمئن باشيد همچنان ادامه دارد.
كريمي درباره اظهار انصاري فرد مبني بر احتمال فروش وي گفت: دست انصاري فرد درد نكند كه براي من اين تصميم را گرفته است. همه مردم متوجه مي‌شوند و مي‌دانند كه چرا مديرعامل پرسپوليس اين حرف ها را زده است. اگر اين اتفاق بيفتد بار من كمتر مي‌شود و من شايد بهتر مي‌توانم در جاي ديگر به ميدان بروم. من در فصل جاري در پرسپوليس منتظر اين اظهارات نظرها بودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)