مرجع خبری پرسپولیس : کاپيتان پرسپوليس گفت: شايد مشكل پرسپوليس من بودم اما هر چه بود اين پيروزي براي ما بسيار خوب و روحيه بخش است.

 

علي كريمي پس از برتري سه بر يك برابر نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من در اين بازي محروم و از روي سكو نظاره‌گر مسابقه بودم. شايد مشكل پرسپوليس من بودم اما هر چه بود اين پيروزي براي ما بسيار خوب و روحيه بخش است و با اين پيروزي بازيكنان ما اعتماد به نفس پيدا كردند.

 

وي گفت: هر بازي شرايط خاص خودش را دارد اما اين سه امتياز به ما كمك زيادي كرد و بايد به هواداران نيز كه در ورزشگاه حاضر شدند تبريك بگويم و از زحمات آنها تشكر مي‌كنم.

كريمي در مورد ديدار با استقلال در هفته هفتم و اينكه پرسپوليس به دليل ضعيف بودن شكست مي‌خورد گفت: چه كسي گفته ما به استقلال مي‌بازيم؟ هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. يك ديدار ديگر در پيش داريم و ما ابتدا به بازي با ذوب‌آهن فكر مي‌كنيم و سپس به استقلال توجه مي‌كنيم و بايد در تعطيلات نقاط ضعف خود را جبران كنيم.

كريمي با اشاره به هواداران پرسپوليس عنوان كرد: هواداران هميشه حق دارند اما امروز 90 دقيقه تيم خود را حمايت كردند و نتيجه آن را ديدند. اگر در هر بازي اين گونه رفتار كنند پرسپوليس هم بهتر نتيجه مي‌گيرد.

بازيكن تيم ملي در مورد ديدار با اندونزي اظهار داشت: از اندونزي هيچ شناختي ندارم و كادر فني تيم ملي قطعا اين تيم را آناليز كرده و شناخت كافي را به ما مي‌دهد. اميدوارم در اين دو بازي رفت و برگشت با اندونزي موفق باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)