دوست دارم اولادي به پرسپوليس بيابد
مرجع خبری پرسپولیس : هافبك پرسپوليس گفت: قهرماني ما در ليگ يازدهم سخت است ولي غيرممكن نيست.


علي كريمي پس از بازگشت تيم ملي از اردوي اتريش عنوان كرد: اين اردو نسبت به اردوهاي گذشته از لحاظ امكانات و برنامه‌ريزي خيلي بهتر بود و جا دارد از زحمات فدراسيون تشكر كنيم. اميدوار هستم اين روند ادامه داشته باشد تا موفق شويم.

 

وي در خصوص كار در كنار كارلوس كي‌روش گفت: براي من تجربه بسيار خوبي بود و خوشحال هستم كه در خدمت اين مربي بزرگ هستم. اميدوارم مسائل جديدي ياد بگيرم چون اين مربي به نظم و انضباط تيمي خيلي اهميت مي‌دهد.

 

كريمي در ادامه در خصوص حضور مايلي‌كهن به عنوان مدير فني پرسپوليس اظهار داشت: ايشان يكي از پيشكسوتان بزرگ اين باشگاه محسوب مي‌شوند و يكي از كارهاي خوب كاشاني، بازگشت مايلي‌كهن بود. اميدوارم در فصل جديد دست به دست هم دهيم و تيمي بسازيم كه مورد رضايت هواداران باشد.

 

وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا در اردوي اتريش با بازيكني براي حضور در پرسپوليس صحبت كرده يا خير گفت: تنها با مهرداد اولادي حرف زدم چون با او از قبل رفاقت داشتم و با هم راحت‌تر هستيم. دوست دارم شرايط طوري شود كه اولادي به پرسپوليس بيايد.

 

كريمي در خصوص اينكه آيا به هواداران پرسپوليس قول قهرماني مي‌دهد يا خير خاطرنشان كرد: قهرماني خيلي سخت است ولي با توجه به اينكه پرسپوليس سال قبل قهرمان جام حذفي شد انتظارات از اين تيم بالا رفته است. در ليگ نيز قهرماني مشكل است ولي غيرممكن نيست. بايد زحمت زيادي بكشيم و هواداران نيز بايد خيلي از ما حمايت كنند.

 

وي در خصوص اظهارنظر ترابيان مبني بر اينكه كريمي در روحيه بازيكنان تيم ملي تأثيرگذار است گفت: من كاري كه از دستم برمي‌آيد انجام دادم. رفاقت در تيم ملي وجود دارد و تنها رمز موفقيت يك تيم چه در رده باشگاهي و چه ملي رفاقت است. اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد و در بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني به موفقيت برسيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)