یکشنبه 20 بهمن (11:35)

مرجع خبری پرسپولیس : كره‌اي‌ها روي بازي چهارشنبه خيلي حساب كرده‌اند و به نظر مي‌رسد حساسيت اين مسابقه به شدت روي رفتار تك‌تك اعضاي كاروان اين تيم تاثير گذاشته است.

از روز اولي كه چشم بادامي‌ها وارد تهران شدند همه‌چيز را سفت و سخت گرفتند تا در كمال آرامش فقط به فوتبال و مسابقه بعدازظهر چهارشنبه فكر كنند.

جستجوي كريمي و كيا

سرمربي كره جنوبي، هوجونگ‌مو بر خلاف اينكه آدم آرامي نشان مي‌دهد اما به صورتي كاملا موذيانه تمام اتفاقات تيم‌ملي را زير نظر دارد. هوجونگ‌مو در بدو ورود به تهران و در اتوبوس خيلي سريع دنبال جمع‌آوري اطلاعات بود و سراغ بازيكنان دعوت نشده به تيم‌ملي ايران را مي‌گرفت. او مي‌خواست بداند علي كريمي چرا به تيم‌ملي ايران دعوت نشده و به چه دليل مهدي مهدوي‌كيا در اين مسابقه غايب است. البته براي كره‌اي‌ها به‌خصوص سرمربي آنها بازگشت كريم باقري هم سوژه بسيار جالبي بود و همه از بازگشت اين هافبك 35 ساله به تركيب اصلي تيم‌ملي ايران ابراز تعجب مي‌كردند. كره‌اي‌ها با يادآوري نام كريم باقري به ياد مسابقه دو تيم در سال 2000 افتاده و آن شوت استثنايي كاپيتان تيم‌ملي را پيش خود مرور كردند.

غيركره‌اي ممنوع!

كره‌اي‌ها تقريبا تمام افراد نزديك تيم را از خودي‌ها انتخاب كرده‌اند و به غير از ياك مترجم كسي را در كاروانشان راه نمي‌دهند. راننده اتوبوس، حراست و تمام كنار دستي‌هاي تيم كره، كره‌اي هستند و مسئولان اين تيم اصلا قبول نمي‌كنند ايراني‌ها دور و بر بازيكنان و كادرفني كره باشند. كره‌اي‌ها براي تمام تمريناتشان برنامه منطقي دارند و به دقت محل تمريناتشان را زير نظر دارند. مسئولان تيم‌ملي كره قبل از هر جلسه تمريني دو نفر را براي بازديد زمين تمرين به محل مي‌فرستند. ديروز اين دو مامور ويژه به كمپ تيم‌هاي ملي رفتند و از زمين چمن شماره دو و سالن فوتسال كمپ بازديد كردند.
 «مو» فقط تمركز
هوجونگ مو سرمربي تيم‌ملي كره به‌هيچ‌وجه قصد ندارد مصاحبه كند. او طي دو روز جمعه و شنبه در پاسخ به تقاضاي خبرنگاران ايراني فقط «نه» گفت. سرمربي تيم‌ملي كره معتقد است چنانچه بخواهد در مورد مسابقه چهارشنبه و تيمش مصاحبه كند تمركزش به هم مي‌ريزد و در صورت سكوت و آرامش در تيمش حتما در مسابقه با ايران موفق خواهد بود.
 دايي براي كره مرام گذاشت
ديروز ابتدا قرار بود كره‌اي‌ها در سالن فوتسال كمپ تيم‌هاي ملي تمرين كنند اما علي دايي شخصا وارد معركه شد و طي هماهنگي با مسئولان فدراسيون فوتبال، زمين شماره 2 كمپ را در اختيار حريف تيم‌ملي قرار داد. در ضمن از ساعت 15 تا 17 ديروز قرار بود تيم‌ملي فوتسال در سالن كمپ تمرين كند اما اينجا نيز كمال همكاري با كره‌اي‌ها انجام شد و اين ساعت سالن در اختيار كره‌اي‌ها قرار گرفت.
 كدام جاسوس؟
بعدازظهر روز جمعه دو نفراز اعضاي تيم‌ملي كره نرسيده به زمين چمن كمپ از سوي حراست اين مجموعه متوقف شدند. ديروز مي‌گفتند اين دو آناليزور و يا جاسوس‌هاي تيم كره هستند و آمده‌اند تمرين تاكتيكي تيم ايران را ديد بزنند اما اين دو همان ماموران ويژه سرمربي كره هستند كه آمده بودند فقط زمين تمرين كمپ را چك كنند. البته كره‌اي‌ها اصلا از برخوردي كه با آنها شده بود ناراحت به نظر نمي‌رسيدند چرا كه اين اتفاق و سوء تفاهم به وجود آمده برايشان كاملا توجيه شده بود.
 بازيكنان سر به زير و منفعل
بازيكنان كره‌اي در هتل استقلال رفتار عجيبي دارند. آنها به ندرت از اتاق‌هايشان بيرون مي‌آيند و تنها جايي كه مشاهده شده‌اند مسير آسانسور تا رستوران است! بازيكنان تيم كره تقريبا هيچ‌گاه در لابي هتل يا محوطه خوش‌آب و هواي هتل استقلال دور هم ديده نمي‌شوند. آنها كاملا سر به زير و ساكت هستند و حتي جواب سلام ايراني‌هاي حاضر در هتل را به زور مي‌دهند! كره‌اي‌ها روزي يك بار و قبل از وعده غذايي جلسه‌اي تيمي دارند كه در اين جلسه با زبان كشور خود حرف مي‌زنند تا احيانا كسي از محتواي كلام آنها خبردار نشود. بازيكنان كره هيچ‌وقت سراغ اينترنت و تفريحات داخل سالن هم نرفته‌اند و تنها مسئولان اين تيم سراغ دنياي مجازي اطلاعات مي‌روند. جالب است كه بازيكنان كره هيچگونه ديدار و ملاقاتي هم با كره‌اي‌هاي مقيم ايران يا اعضاي سفارت انجام نداده‌اند و فقط در رستوران آفتابي مي‌شوند.
 اولين لژيونر ديشب آمد
قرار بود اولين لژيونر اروپايي تيم‌ملي كره جنوبي شب گذشته وارد تهران شده و به كاروان اين تيم بپيوندد. اين بازيكن كره‌اي كه برعكس بقيه لژيونرهاي كره اصلا سرشناس نيست در ليگ فوتبال روسيه بازي مي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)