مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌دانم با مصاحبه‌هاي خود دنبال چه هستند چون تا به امروز هيچ مسئولي از باشگاه پرسپوليس با من تماس نگرفته است.

علي كريمي در خصوص اظهارات انصاري‌فرد مبني بر اينكه كريمي بارها به باشگاه پرسپوليس دعوت شده است، اظهار داشت:‌ نمي‌دانم آقايان با اين حرف‌ها دنبال چه هستند. تا به امروز هيچ مسئولي با من تماس نگرفته است. من مي‌توانم بپرسم آقايان چه وقت و كجا به من زنگ زدند يا من را براي تمديد قرارداد دعوت كردند؟
وي اضافه كرد: من دروغگو نيستم و روحم از تماس و دعوت شدنم به باشگاه بي‌خبر است اما فكر مي‌كنم تمام اين كارها براي تخريب شخصيت و توهين به من است. قسم مي‌خورم باز هم به خاطر هواداران سكوت مي‌كنم و منتظر اقدامات مسئولان باشگاه مي‌مانم چون دوست ندارم برخلاف علاقه قلبي‌ام به خاطر ميليون‌ها هوادار پرسپوليس به اين تيم پشت كنم.
كريمي ادامه داد:‌ مي‌توانيد حتي از مدير برنامه‌هاي من هم بپرسيد كه آيا با آنها تماس گرفته‌اند يا خير.
اين بازيكن خاطرنشان كرد: دوست دارم هواداران پرسپوليس واقعيت را بدانند. من تا به امروز در خانه خودم به انتظار خدمت دوباره به پرسپوليس نشسته‌ام و اگر باز هم اقدامي نشود تصميم ديگري خواهم گرفت. من فعلا به الاهلي و اروپا فكر نمي‌كنم و همچنان در انتظار پرسپوليس مي‌مانم اما دوست ندارم برخلاف ميل باطني‌ام تصميم بگيرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)