سه شنبه 22 بهمن:(12:57)

مرجع خبري پرسپوليس:تماشاگران دلگرمي ما هستند //كره جنوبي براي مساوي به تهران آمده است //مي‌دانيـم كـه از كجـا بـايد بـه آ‌نها ضـربـه بـزنيـم

كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران گفت: با نقاط ضعف و قوت كره جنوبي آشنايي داريم و مي‌دانيم كه از كجا بايد به آ‌نها ضربه لازم را وارد كنيم.

كريم باقري  اظهار كرد: خوشبختانه در تهران تمرينات بسيار خوبي را برگزار كرده‌ايم و با توجه به اينكه بازيكنان ما از دل ليگ به تيم ملي آمده‌اند، همه آنها در بهترين شرايط قرار دارند و اين كار را براي موفقيت تيم ملي در بازي با كره جنوبي راحت مي‌كند.

وي افزود: ليگ كره جنوبي مدت‌هاست كه تعطيل شده و بازيكنان اين تيم براي بازي با ايران دو هفته در اردو بوده‌اند. اين يك مزيت براي كره جنوبي به حساب مي‌آيد اما، برتري فيزيكي و روحي بازيكنان ما نكته مهم و كليدي در بازي روز چهارشنبه خواهد بود.

باقري با اشاره به ناكامي‌هاي كره جنوبي در تهران گفت: شرايط در ايران به گونه‌اي است كه تمام تيم‌هاي آسيايي براي بازي با ايران در تهران كار سختي دارند. ما بارها ثابت كرده‌ايم كه در تهران تنها به فكر پيروزي هستيم و اين مساله‌اي است كه آسيايي‌ها آن را پذيرفته‌اند. با اين حال فكر مي‌كنم كره‌اي‌ها در بازي با ايران به دنبال كسب حداقل امتياز هستند و اين كار ما را براي رسيدن به سه امتياز دشوار مي‌كند.

 

 

وي به حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادي اشاره كرد و گفت: چيزي كه كره‌اي‌ها را ترسانده، حضور صدهزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي است. اطمينان دارم كه مردم با حضورشان در آزادي شرايط سختي را براي تيم كره جنوبي ايجاد خواهند كرد. آنها در عين حال كه كره جنوبي را به عقب مي‌برند، باعث خواهند شد كه ما رو به جلوتر حركت كنيم. حضور آنها باعث دلگرمي است.

باقري درباره نتيجه اين ديدار گفت: فوتبال قابل پيش‌بيني نيست اما،‌ طبيعي است كه ما در خانه به دنبال برد باشيم. كره‌اي‌ها هم براي كسب تساوي مي‌آيند اما، شرايط براي موفقيت ما فراهم است و با حضور تماشاگران كره جنوبي را شكست خواهيم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)