مرجع خبري پرسپوليس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : با اینکه هنوز مشکلات مالی ام حل نشده اما بعد از جلسه ای که با انصاری فرد داشتم تصمیم گرفتم به خاطر هواداران در تمرین شرکت کنم.

کریم باقری اظهار داشت : با اینکه هنوز مشکلات مالی ام حل نشده اما پس از جلسه ای که با انصاری فرد داشتم، تصمیم گرفتم به خاطر هواداران در تمرین شرکت کنم.

کریم باقری عنوان کرد : به دلیل مشکلات مالی تصمیم گرفتم در تمرینات تیم شرکت نکنم و حتی در جلسه ای مشترک با انصاری فرد، مدیرعامل تیم هم مشکلاتم را مطرح کردم و تصمیم داشتم تا زمان دریافت مطالباتم در تمرین حضور پیدا نکنم ولی به دلیل علاقه ام به تماشاگران پرسپولیس نتوانستم از این تیم جدا شوم.

وی ادامه داد : مدیران تیم گفته اند که هر چه زودتر مطالباتم را پرداخت می کنند ولی دیگر برایم مهم نیست چون به خاطر هواداران در تمرین شرکت کردم و نمی خواهم در ذهن آن ها تبدیل به یک بازیکن پول پرست شوم .

باقری خاطر نشان کرد : با مشخص شدن سرمربی حالا روند تیم تغییر کرده و امیدواریم که امسال جزو مدعیان عنوان قهرمانی باشیم و کاری کنیم که هواداران خاطرات بد فصل گذشته را فراموش کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)