باقري پيشنهاد تسويه حساب را رد كرد و از ايران رفت

مرجع خبری پرسپولیس : جاه‌طلب نبودن، تفاوت هميشه كريم باقري با همه مردان اين فوتبال بوده و روي همين اصل، كاپيتان از پرسپوليس هم گذشت تا همه افتخارهايش برايمان خاطره شود.

 

كريم رفت تا دست كم شأن نامش را هم به يادگار در اين فوتبال نگه دارد و حرفي از پول به ميان نياورد تا تفاوتش را يك بار ديگر به رخ بكشد.

 

از قراردادي كه مي‌گويند قيمتش خيلي كمتر از سقف تعيين شده بوده كريم باقري 30 درصد را گرفت و با تنها 260 دقيقه بازي در يك نيمه از فصل خداحافظي كرد و حالا همه نشسته‌اند منتظر تا ببينند كاپيتاني كه حتي دستي هم به باشگاه كمك مالي كرده چطور با پرسپوليس تسويه حساب مي‌كند.

 

خود او البته تمايلي به صحبت در اين باره ندارد و در تمام اين چند روز بارها تكرار كرد كه به پول قراردادش اصلاً فكر نمي‌كند البته اينكه كريم باقري خودش تصميم به كناره‌گيري گرفته است دست باشگاه را براي تصميم‌گيري بازمي‌گذارد اما موضوع اين است كه او مثل پرسپوليس، از همه طلب‌هايش هم گذشته. غير از آن 250 ميليون توماني كه كريم باقري نقدي به مديرعامل وقت پرسپوليس – عباس انصاري‌فرد – قرض داده بود تا با آن پول هم‌تيمي‌هايش را بپردازد و خودش ديگر رنگ آن پول را نديد، كريم 20 درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته‌اش را هم طلبكار است و آن را به روي پرسپوليس نمي‌آورد.

 

باشگاه هم فعلاً اظهار نظري درباره تسويه حساب با او نداشته و مثل كاپيتان كه پول هرگز معياري براي تصميم‌گيري‌هايش نبوده، پا در جاده سكوت گذاشته البته همان روزي كه كريم خبر خداحافظي‌اش را براي آخرين بار و اين بار جدي‌تر از هميشه تكرار كرد، حبيب كاشاني او را پاي ميز مذاكره فرا خواند تا حساب‌هايشان را با هم يكي كنند اما اين كريم باقري بود كه پيشنهاد سرپرست باشگاه را رد كرد و گفت عجله‌اي براي اين كار ندارد. او در واقع همه چيز را گذاشت براي وقتي كه از سفر خارجي‌اش برمي‌گردد و يكجورهايي هم سربسته به گوش پرسپوليسي‌ها رسانده كه باقيمانده پول قراردادش را نمي‌خواهد.

 

حتي نزديكان كاشاني مي‌گويند كه او گفته حاضر است 30 درصد گرفته از قراردادش را هم به باشگاه برگرداند و نمي‌خواهد پولي بيشتر از سهمي كه در پرسپوليس داشته، با خود ببرد. با اين همه اما هنوز تصميمي گرفته نشده و پرسپوليس پاي ميز مذاكره منتظر نشسته تا كاپيتانش يك بار ديگر بازگردد و اين بار براي خداحافظي‌اش قيمت بگذارد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)