مرجع خبری پرسپولیس : هافبك سابق تيم فوتبال صباي قم گفت: مسابقه روز جمعه پرسپولیس با صبا با اهميت و حساس است اما من براي قرار گرفتن در مقابل صباي قم انگيزه‌هاي زيادي دارم.

عادل كلاه‌كج تصريح كرد: مهم‌ترين نگراني من اين است كه هنوز مجوز بازي برايم صادر نشده است ولي همچنان صبورانه پيگير رفع مشكلاتم خواهم بود تا بتوانم براي  پرسپولیس در ليگ برتر بازي كنم.
وي افزود: متاسفانه هنوز هم نتوانسته‌ام شرايط لازم را براي بازي پرسپولیس فراهم كنم اما اميدوارم مسئولان باشگاه صباي قم كه چند سال براي بازي در تيمشان زحمات زيادي را كشيده‌ام، در اين زمينه مساعدت كنند تا مشكلات برطرف شود.
هافبك سابق تيم فوتبال صباي قم و بازيكن جدید پرسپولیس ادامه داد: بر اساس مستندات موجود، دوران خدمت سربازي من در باشگاه صباي قم به اتمام رسيده است و خوشبختانه تاييديه اين موضوع را از ستاد نيروهاي مسلح دريافت كرده‌ام.
وي اظهار داشت: در حال حاضر به هيچ مشغله ديگري جز بازي براي پرسپولیس فكر نمي‌كنم و تمام تلاشم بر اين است كه از بلاتكليفي رها شوم زيرا قراردادم با پرسپولیس در دفتر هيئت فوتبال استان تهران به ثبت رسيده است و اميدوارم تا روز بازي با صبا ديگر مشكلي نداشته باشم.


كلاه‌كج گفت: دوست دارم در بازي روز جمعه برابر تيم صباي قم در تركيب پرسپولیس به ميدان بروم تا نشان دهم كه بيش از گذشته به این تیم علاقه دارم و براي موفقيت اين تيم در نهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام خليج فارس تمام تلاشم را به كار خواهم گرفت.
وي تاكيد كرد: با وجود مشكلات اخير از اينكه پرسپولیس آمده‌ام بسيار راضي و خوشحالم ولي در شرايط فعلي انتظار و بلاتكليفي آزارم مي‌دهد اما سعي مي‌كنم صبورانه برخورد كنم و قطعا برای بازي كردن پرسپولیس مشكلات را تحمل خواهم كرد اما از مسئولان مرتبط مي‌خواهم كه در اين زمينه من را ياري دهند.
هافبك سابق تيم فوتبال صباي قم ابراز داشت: تا قبل از بازي پرسپولیس با صباي قم، سه بازي گذشته اين تيم در فصل جديد ليگ برتر را از دست داده‌ام، اما از اينكه تيم پرسپولیس را انتخاب كردم و مشكلات فعلي را تحمل مي‌كنم نگران نيستم و به هدف خودم فكر مي‌كنم.
وي در خصوص شرايط احتمالي خود در پرسپولیس بيان داشت: اين تيم امسال هم بازيكنان و هم كادر فني بسيار بزرگي دارد و به خوبي مي‌دانم كه براي قرار گرفتن در تركيب اصلي بايد تلاش‌هاي زيادي انجام دهم و براي همين منظور در حال حاضر از آمادگي كامل برخوردارم.
كلاه‌كج در خصوص بازي روز جمعه صباي قم و پرسپولیس در ورزشگاه آزادي تهران اظهار داشت: قطعا بازي سخت و دشواري خواهد بود زيرا از صبا اطلاعات كافي دارم و مي‌دانم كه اين تيم در شرايط فعلي تيمي آماده و قدرتمند است به همين خاطر بايد باهوش بازي كنيم تا بتوانيم به امتيازات مسابقه دست يابيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)