مرجع خبری پرسپولیس : تنها يا بهتر بگوييم مهمترين تغيير پرسپوليس در ديدار مقابل ملوان نيمكت نشينى عادل كلاه كج و حضور ثابت هوارمحمد در تركيب سرخ ها كمى غيرمنتظره بود اما با نظر كادر فنى پرسپوليس اين اتفاق رخ داد تا اين تيم با چهره اى جديد مقابل شاگردان محمد احمدزاده به ۳ امتياز فكر كند اما اين تغيير هم نوار تساوى هاى سرخپوشان را پاره نكرد تا پرسپوليس اين بار هم مقابل ديدگان هوادارانش به تساوى رضايت دهد و اميدوار به روزهاى آينده باشد. در شرايطى كه پرسپوليس هشتمين تساوى خسته كننده و سؤال برانگيز خود را پشت سر گذاشته و از حالا به رويارويى با سايپا و پاره كردن نوار تساوى هاى خود مى انديشد، تماسى با عادل كلاه كج داشتيم.  وى اينگونه به سؤالات ما پاسخ داد. با ما همراه باشيد:
• يك تساوى ديگر و از دست رفتن ۲ امتياز ارزشمند. انگار پرسپوليس قصد ندارد رنگ پيروزى را ببيند؟
– واقعاً نمى دانم چرا اين طورى شد. خودتان ديديد كه همه تلاشمان را كرديم تا ديگر به اين مشكل برنخوريم. به خصوص در
نيمه دوم خيلى به سمت دروازه ملوان حمله كرديم اما توپ هايمان به در بسته خورد و البته داورى هم نگذاشت دست پر و با ۳ امتياز اين بازى را ترك كنيم.
• يعنى دليل تساوى هاى زنجيروار پرسپوليس فقط بحث داورى است؟
– خودتان ۴ بازى اخير ما را ببينيد و قضاوت كنيد. در هر بازى دست كم يكى، دو پنالتى ما ناديده گرفته مى شود. اين بار هم درست است داور براى ما پنالتى گرفت اما با سوت هاى اشتباه، ما را از پيروزى دور كرد. به عنوان نمونه در صحنه اى كه منجر به گل ملوانى ها شد اصلاً خطايى نبود كه داور سوت زد و اعلام خطاى كاشته به نفع ملوان كرد. درست همان توپ ارسال شد و درون دروازه ما جاى گرفت. در طول بازى هم چندين اشتباه اثرگذار داشت. در مجموع ما در طول بازى به لحاظ فنى سريعتر از حريف بوديم اما داور نگذاشت برترى مان را با پيروزى به ثبت برسانيم.
• ملوان و عملكردش را چطور ديدى؟
– آنها تيم خوب و جنگنده اى داشتند كه بازى خوبى را هم مقابل ما به نمايش گذاشتند. فكر مى كنم يكى از اصلى ترين علت هاى اين عملكرد ويژه ملوانى ها مقابل ما، حضور و بازگشت دوباره محمد احمدزاده بود كه انگيزه ويژه اى به تيم تزريق كرده بود. آنها براى خوشحالى سرمربى شان و فرار از بحرانى كه در نتيجه گيرى داشتند با روحيه ويژه اى مقابل ما حاضر شدند و توانستند به خواسته شان از اين بازى برسند.
• نيمكت نشينى ات در اين بازى كمى تعجب برانگيز و غيرقابل پيش بينى بود!
– فكر مى كنم بايد از كادرفنى در اين مورد سؤال كنيد. ضمن اينكه من زمانى كه با پرسپوليس قرارداد بستم در قراردادم قيد نكرده ام هميشه بايد جزو ۱۱ نفر اصلى يا ۱۸ نفر ليست اصلى باشم. حتى اگر بدانم نيمكت نشينى يا غيبتم در بازى به نفع پرسپوليس است اعتراضى ندارم و به اين فكر مى كنم كه تيم به هدفش برسد. به هر حال نظر كادرفنى در اين بازى اين بود كه نيمكت نشين باشم و در نيمه دوم به تركيب اضافه شوم.

• پرسپوليس درست در هفته اى كه اكثر حريفان نتايج جالب توجهى نگرفتند، مى توانست با پيروزى و كسب هر ۳ امتياز فاصله اش را با صدر كمتر كند اما اين بفرماى حريفان را پس زديد.

– مشكل از خود ماست. ما نبايد منتظر باخت يا امتياز از دست دادن حريفان باشيم. ما بايد تمركزمان را روى بازى هاى خودمان بگذاريم، نه اينكه به اين فكر كنيم كه فلان تيم باخت يا بهمان تيم پيروز شد. ما سرنوشتمان دست خودمان است و حالا كه شرايط اين طورى شده بايد به فكر جبران مافات باشيم و به اين فكر كنيم كه در بازى هاى آينده امتيازات از دست رفته را جبران نماييم.
• فاصله پرسپوليس تيم هفتم جدول تا صدر ۶ امتياز است. ضمن اينكه اختلاف امتيازات از نيمه جدول به بالا زياد نيست. با اين تفاسير هنوز اميدوار هستيد كه بالاخره طعم صدرنشينى را بچشيد؟
– هنوز بازى هاى زيادى باقى مانده و بالانشينان حال حاضر جدول نمى توانند مطمئن باشند كه جايگاه خود را حفظ مى كنند. درست است كه اگر حواسمان را جمع مى كرديم حالا صدرنشينى  از آن ما بود اما هنوز هم نااميد نيستيم و تمام تلاشمان اين است كه به هدفمان برسيم. صدرنشينى الان زياد مهم نيست مهم اين است كه بتوانيم با جبران گذشته، آخر فصل با صدرنشينى قهرمان شويم.
• پرسپوليس اين هفته بايد مقابل سايپا به ميدان برود. تيمى كه مجموعه اى از عناصر باتجربه، جوان و باانگيزه را در اختيار دارد. اين بازى را چطور ارزيابى مى كنى؟
– هم ما كار سختى پيش رو داريم، هم سايپا، زيرا آنچه مسلم است هر ۲ تيم براى 3 امتياز اين بازى آماده مى شوند و چشم به پيروزى در اين ديدار دوخته اند. ما الان در جدول به خاطر تفاضل گل بهتر ۲ پله بالاتر از سايپا در جدول ايستاده ايم و ۳ امتياز اين بازى مى تواند خيلى در جايگاه هر ۲ تيم مؤثر واقع شود. اميدوارم بعد از هفته ها بدشانسى بتوانيم طلسم شكنى كنيم و نتيجه اى مقابل سايپا بگيريم كه باعث خوشحالى هواداران و بهبود جايگاهمان در جدول رده بندى شود.

• و پيش بينى ات از نتيجه بازى؟

– پيش بينى خيلى سخت است. بهتر است بگويم در اين شرايط غيرممكن است اما تمام تلاشمان را به كار مى گيريم تا بتوانيم ناهماهنگى ها و مشكلاتى كه در بازى هاى گذشته داشتيم را حل و فصل و فراموش كنيم و با روحيه خوب ۳امتياز اين ديدار را به اندوخته هايمان اضافه نماييم و بتوانيم سرمان را مقابل هوادارانمان بالا نگه داريم
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)