هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از نيمكت نشيني ام ناراحتم و تا الان حرفي نزدم و به خاطر شرايط پرسپوليس الان هم چيزي نمي گوييم.

عادل كلاه كج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هركس باشد از نيمكت نشيني ناراحت مي شود و من هم ناراحتم تا الان در ارتباط با نيمكت نشيني ام حرفي نزدم كه به خاطر شرايط تيم بود و الان هم چيزي نمي گويم.با اينكه خيلي ناراحتم اما حرفي نمي زنم تا تيم نتيجه بگيرد و هواداران خوشحال باشند چون هدف ما اين است كه امسال آسيايي بشويم.

هافبک تيم فوتبال پرسپولي افزود: هدف ما حضور در آسيا است در جام حذفي كه مدعي اصلي قهرماني هستيم و حيف است كه با اين تيم به آسيا نرويم. ما با 2 بازي ديگر در جام حذفي مي توانيم آسيايي بشويم. اينكه مي گويند بازي ما و داماش در جام حذفي در گيلان است و كار ما را سخت خواهد كرد را قبول ندارم چون ما مي خواهيم قهرمان بشويم.

وي ادامه داد: اسقلال و سپاهان هم به نيمه نهايي جام حذفي رسيده اند و مدعي قهرماني هستند اما نشان داده ايم كه با تيم هاي بزرگ خيلي بهتر بازي مي كنيم و داماش را در اين مرحله ببريم صد در صد قهرمانيم. مهم اين است كه مي خواهيم جام را بگيريم و فرقي نمي كند كه سپاهان يا استقلال هم باشند بلكه فقط قهرماني مي خواهيم و از الان بايد جام حذفي را به نام پرسپوليس نوشت. اگر شانس بياوريم و از موقعيت ها استفاده كنيم صد در صد قهرمان جام حذفي خواهيم شد.

كلاه كج در پايان گفت: در ليگ برتر هم ما دنبال كسب سهميه آسيايي هستيم و مي جنگيم تا چهارم بشويم. هنوز اميدوارم كه در ليگ سهميه بگيريم و چون پنج بازي ديگر مانده و حتي اميد دارم كه سوم بشويم به شرطي كه در بازي هاي آينده امتياز ندهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)