مرجع خبري پرسپوليس :‌کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، احکام و احضاریه جدید صادر کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال براساس گزارشات ناظر داوری شاهین بوشهر و داماش گیلان که در بوشهر برگزار شد، تماشاگران منتسب به تیم شاهین بوشهر مرتکب فحاشی و الفاظ رکیک نسبت به داور مسابقه شدند. بر همین اساس کمیته انضباطی باشگاه شاهین بوشهر را به تذکر کتبی و پرداخت مبلغ چهار میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

ضمنا جهانگیر عسگری بازیکن تیم داماش گیلان که بعد از به ثمر رساندن گل تیم خود باعث تحریک تماشاگران تیم شاهین شد، به پرداخت مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی و توبیخ کتبی در پرونده محکوم شد.

همچنین در دیدار دو تیم پیروزی تهران و صبای قم که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، براساس گزارش نماینده داوری هر دو تیم در نیمه دوم با دو دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شدند، بر همین اساس کمیته انضباطی هر دو تیم را به پرداخت مبلغ هشتصد هزار تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین جلسه رسیدگی به پرونده دعوی مطالبه وجه اسداله میکائیلی بازیکن تیم نفت تهران روز سه شنبه ۲۶مهرماه برگزار می‌شود و نمایند آن باشگاه باید در کمیته انضباطی حاضر باشد.

براساس گزارش داور و نماینده دیدار تیم‌های ملوان و استقلال تهران که در بندرانزلی برگزار شد، تماشاگران منتسب به تیم ملوان به دفعات نسبت به تیم استقلال و بازیکنان و کادر داوری با الفاظ رکیک فحاشی کردند، بر همین اساس کمیته انضباطی تیم ملوان انزلی را به پرداخت مبلغ ده میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد. ضمنا کمیته انضباطی تاکید کرد اگر در صورت تکرار تخلف با کسر امتیاز و یا انجام مسابقه بدون تماشاگر انجام خواهد شد.

همچنین رای کمیته انضباطی در خصوص تخلفات دیدار تیم‌های پیروزی تهران و ملوان انزلی که هفته اول لیگ بر‌تر برگزار شده بود اصلاح شد و براساس رای قبلی که به اشتباه اعلام شده بود تیم ملوان بندر انزلی مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده که مبلغ سی میلیون ریال صحیح است.

ضمن اینکه جلسه رسیدگی به دعوی مطالبه وجه محمد احمدی‌پور بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز به همراه مهران عالی‌پور وکیل و نماینده باشگاه روز سه شنبه ۲۶مهرماه باید در کمیته انضباطی حاضر باشند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)