تیم فوتبال آتلتیکو مادرید با درخشش رائول گارسیا بر تیم وایادولید غلبه کرد و به طور موقت در صدر جدول رده بندی لالیگای اسپانیا قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، شاگردان دیگو سیمونه آر‍ژانتینی در ادامه رقابت های هفته بیست و چهارم فوتبال لالیگا در ورزشگاه وینسنته کالدرون میزبان تیم وایادولید بودند و این تیم را با نتیجه 3 بر صفر و با گل های گارسیا، کاستا و گودین شکست داده و موقتا به صدر جدول رفتند.

نخستین گل این دیدار را رائول گارسیا در دقیقه 3 درون دروازه تیم وایادولید جای داد، این بازیکن یک دقیقه بعد با پاس زیبای خود دیگو کاستا را در موقعیت گلزنی قرار داد و گل دوم این تیم در دقیقه 4 وارد دروازه رقیب شد و این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید.

شاگردان سیمونه یک بار دیگر در نیمه دوم موفق به گلزنی شدند و این گل توسط گودین در دقیقه 74 برای این تیم به ثمر رسید و بازی در پایان با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید.

تیم آتلتیکو مادرید با کسب هر سه امتیاز این بازی 60 امتیازی شد و به طور موقت در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.

در سایر دیدارهای امروز (شنبه)، تیم بارسلونا با رایو والکانو، لوانته با آلمریا و ویارئال با سلتاویگو دیدار می کنند.

جمعه شب و در آغاز رقابت های هفته بیست و چهارم نیز تیم الچه برابر اوساسونا با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

در سایر دیدارهای این هفته، فردا (یکشنبه) پنج بازی برگزار می شود و در مهم ترین آن ها تیم رئال مادرید با ختافه دیدار می کند.

تیم مالاگا نیز در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم برابر تیم رئال سوسیه داد قرار می گیرد.

جدول رده بندی رقابت های لالیگای اسپانیا:

1 – آتلتیکو مادرید/ 24 بازی/ 60 امتیاز

2 – بارسلونا/ 23 بازی/ 57 امتیاز

3 – رئال مادرید/ 23 بازی/ 57 امتیاز
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)