مدافع- هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال بایرن‌مونیخ به احتمال فراوان به بازی این تیم با وردربرمن خواهد رسید.

پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ که مصدومانی را در ترکیب تیمش دارد خبری دلگرم‌کننده دریافت کرد. فیلیپ لام، مدافع- هافبک باواریایی‌ها که به دلیل مصدومیت دیدار شنبه شب بایرن مقابل اینتراخت برانشوایگ در چارجوب رقابت‌های هفته چهاردهم بوندس‌لیگا را از دست داده بود به صورت انفرادی تمرین کرد و به زودی به ترکیب این تیم اضافه خواهد شد.

لام 30 ساله در دیدار هفته گذشته بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا مقابل زسکا مسکو روسیه از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و در پیروزی 2 بر صفر این تیم برابر برانشوایگ غایب بود.

مدافع راست سرخپوشان مونیخ که در فصل جاری از سوی گواردیولا در پست هافبک به بازی گرفته شده انتظار می‌رود به زودی به میادین مسابقه باز گردد و بعید است که در بازی چهارشنبه شب بایرن مقابل آگزبورگ به بازی برسد ولی احتمال بازگشت او به بازی شنبه شب مقابل وردربرمن بیشتر است.

لام یکی از مهره‌های تاثیرگذار بایرن در فصل 14-2013 بوده و تاکنون در رقابت‌های مختلف 21 بازی برای این تیم انجام داده است.

پس از گذشت 14 هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگا بایرن‌مونیخ با 38 امتیاز صدرنشین است و 4 امتیاز با بایرلورکورن، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش فاصله دارد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)