تيم فوتبال دپورتيوو لاکرونيا در چارچوب هفته بيست و نهم رقابتهاي فوتبال لاليگاي اسپانيا سه بر دو از سد ميزبان خود مايورکا گذشت.

در اين ديدار ويکتور در دقيقه نوزدهم و انشو در دقيقه هشتاد و ششم براي مايورکا گلزني کردند. گل هاي لاکرونيا را نيز سيلويو در دقيقه بيست و هفتم، کارلوس مارچنا در دقيقه چهل و هشتم و ريکي در دقيقه شصتم مسابقه به ثمر رساندند.

در ادامه اين رقابت ها روز يکشنبه تيم فوتبال اسپانيول ميزبان رئال سوسيه داد خواهد بود و آتلتيکو مادريد به ديدار والنسيا مي رود.

در بازي هاي روز دوشنبه هم آتلتيکو بيلبائو ميزبان گرانادا است و رئال بتيس با ختافه بازي مي کند.

تيم فوتبال اوساسونا در هفته بيست و نهم ليگ فوتبال باشگاه هاي اسپانيا (لاليگا) در غياب مسعود شجاعي در زمين والادوليد به پيروزي 3 بر يک دست يافت.

تيم اوساسونا که همچون سالهاي گذشته براي فرار از سقوط تلاش مي کند امروز (يکشنبه) در زمين تيم رده دوازدهمي والادوليد (ورزشگاه خوزه لوريدا) به ميدان رفت و در پايان با درخشش کيکه سولا دو گل زيبا به ارمغان آورد به پيروزي 3 بر يک دست يافت تا 3 امتياز ارزشمند را به اندوخته هاي خود اضافه کند.

برخلاف چندبازي گذشته اوساسونا، مسعود شجاعي دراين ديدار حضورنداشت و از روي نيمکت ذخيره ها شاهد برتري تيم خود بود.

به گزارش ايرنا، اوساسونا با اين پيروزي جمع امتيازات خود را به عدد 31 رساند اما همچنان در رتبه پازندهم باقي ماند تا براي بقا در لاليگا اميدوارتر از گذشته شود.

در اين ديدار روبن مدافع پيشتاخته والادوليد در دقيقه دهم گل نخست بازي را به نام ميزبان ثبت کرد اما کيکه سولا در دقايق 49 و 59 و دلاس کوئه واس در دقيقه 68 براي اوساسونا گلزني کردند تا تيم ايالت پامپلونا به برتري دست يابد.

در جدول رده بندي رقابتهاي فوتبال لاليگاي اسپانيا در حال حاضر تيم فوتبال بارسلونا با کسب هفتاد و پنج امتياز در صدر است و تيم هاي رئال مادريد با شصت و دو امتياز و آتلتيکو مادريد با شصت امتياز به ترتيب دوم و سوم هستند. تيم فوتبال دپورتيوو لاکرونيا با کسب تنها بيست و سه امتياز همچنان قعرنشين است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)