هواداران افراطی دربلغارستان جنجال آفرینی کردند.

گروهی سی نفره از هواداران باشگاه لفسکی صوفیه بلغارستان روز سه شنبه به مراسم معارفه ایوایلو پتف، سرمربی جدید تیمشان که در دفتر باشگاه در حال جریان بود حمله کرده و سرمربی جدید تیم را مجبور کردند تا پیراهن آبی رنگ باشگاه و بعد هم پیراهن سفید رنگ تیم را از تنش در آورده و در نهایت لخت و بدون آنکه پیراهنی برتن داشته باشد،سالن کنفرانس خبری را ترک کرد.

این گروه از هواداران با تهدید از سرمربی جدید تیمشان خواستند تا پیراهن تیم را از تنش در بیاورد و به او گفتند:« یا پیراهن تیم را از تنت در بیاور یا ما آن را از تنت خارج می کنیم.» و در نهایت هم به خواسته شان رسیدند و پتف را در میان فحش و توهین و مشت و لگد از سالن کنفرانس خبری باشگاه بیرون کردند. مراسم روز سه شنبه اولین حضور رسمی پتف به عنوان سرمربی این تیم بود.

این برخوردهای خشن در مقابل چشمان ده ها روزنامه نگار و دوربین خبری رخ داد و دلیل این رفتار خشن هواداران افراطی باشگاه لفسکی صحبت های اخیر پتف بود که در گفتگویی اعلام کرده بود که طرفدار زسکا صوفیه، یکی از حریفان همیشگی و رقبای دیرینه لفسکی است. دلیل دلخوری بخش دیگری از هواداران هم این بود که درمورد تغییر سرمربی تیم با آنها مشورت نشده است.

پتف که فصل گذشته با تیم لودوگورتز فاتح لیگ بلغارستان شده بود، اخیرا به عنوان جانشین سلاویسا یوکانوویچ، سرمربی صربستانی لفسکی برگزیده شده بود. این سرمربی صربستانی تنها بعد از دو ماه حضور برروی نیمکت مربیگری این تیم به خاطر نتایج ضعیف از سمتش برکنار شد.

جالب اینجاست که تنها یک ساعت بعد از این اتفاقات تلخ، ایوو تونف و ناسکو سیراکو، مدیران فنی باشگاه لفسکی اعلام کردند که پتف از سمت خود استعفا داده است. طبق گزارش رسانه های بلغارستانی، سران باشگاه لفسکی هنوز اعالم نکرده اند که آیا پتف سرمربی این تیم خواهد ماند و یا این قرارداد تنها چند ساعت بد از امضا باطل خواهد شد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)