تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود که به احتمال زیاد چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نخواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار افتتاحیه بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان رفت.

این در شرایطی‌ است که پرسپولیس با وجود جدایی ستاره‌های خود هنوز نتوانسته نقل و انتقالات کاملی داشته باشد و این تنها بخشی از مشکلاتی‌ست که سرخ‌پوشان در آستانه بازی نخست خود در لیگ برتر با آن مواجه هستند.

گفته می‌شود روز گذشته در جریان تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس علی علیپور دچار مصدومیت شده و نتوانسته تمرینات را دنبال کند. گفتنی‌ است وضعیت این مهاجم امروز مشخص خواهد شد و این احتمال وجود دارد که وی بازی با ذوب‌آهن را در هفته نخست از دست بدهد.

از طرفی نیز اوستون اورنوف دچار مصدومیت شده و وضعیت وی برای حضور در بازی نخست پرسپولیس در لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هرچند گفته می‌شود شرایط وی رو به بهبود است اما شاید خوان کارلوس گاریدو روی ستاره ازبکستانی خود ریسک نکرده و در این بازی از او استفاده نکند.

گفتنی است امید عالیشاه نیز که از ناحیه انگشت پا دچار شکستگی شده در بازی با ذوب‌آهن اصفهان غایب خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)