سه شنبه 8 بهمن (12:57)

مرجع خبری پرسپولیس : افشین پیروانی دیشب دل خوشی از هیئت مدیره باشگاه نداشت //اختصاصی//

حرف های افشین پیروانی در برنامه 90 بد جوری بودار بود . انگار بر خلاف صحبت های فرخزادی پیروانی دل خوشی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نداشت . افشین پیروانی به حق خواستار امنیت شغلی و یا تعیین تکلیف نیمکت پرسپولیس بود تا مجبور نباشد هر روز صبح نیمی از وقت تمرین را صرف روشن کردن ذهن بازیکنان پرسپولیس کند ! پیروانی در بخشی از صحبت هایش در برنامه 90 به این نکته اشاره کرد که ” هیچ مربی درجه یک اروپایی در این مقطع بدون تیم نیست و اگر هم باشد با مبالغ پیشنهادی تیمی مثل پرسپولیس حاضر نیست روی نیمکت این تیم بنشیند ” با بخشی از صحبت های افشین پیروانی موافقیم زیرا که هیچکدام از این مربیان مطرح خارجی حاضر نشدند با مبالغ به مراتب بالاتر هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بدست بگیرند چه رسد به اینکه حالا سکاندار هدایت پرسپولیس شوند . پیروانی در بخش دیگری از صحبت هایش افزود ” در صورتی که هر مربی خارجی روی نیمکت هدایت این تیم بنشیند حاضر نیست مسئولیت نتایج فصل جاری را به عهده بگیرد و در نهایت مدعی خواهد شد که تیم را خودش نبسته که مسئولیتش را بپذیرد ” .

صحبت های افشین پیروانی در خصوص اطلاع نداشتن از اصول “باندبازی” که موجب بقای یک مربی روی نیمکت تیم بزرگی مثل “پرسپولیس” می شود ذهن مخاطب را درگیر اختلافات عمیق پیروانی با کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس می کند ! آنجا که پیروانی در بخشی از صحبت هایش با کنایه می گوید ” ای کاش من برادر غلام پیروانی نبودم چون از او اصول باندبازی را یاد نگرفتم !” این شبهه را بوجود می آورد که ماجرای انتخاب سرمربی خارجی بر خلاف میل باطنی افشین پیروانی صورت می گیرد و افشین دوم (لقب پیروانی ) قلبا خواستار بقا در سمت سرمربی گری پرسپولیس است . پیروانی در بخش دیگر از صحبت هایش از هیئت مدیره باشگاه گله می کند که تصمیم قاطعی در خصوص هدایت این تیم نمی گیرند و می گوید ” بعد از هر باخت به دنبال سرمربی هستند و بعد از هر مساوی به دنبال مربی می روند !” .
افشین پیروانی دیشب دل پری داشت و شاید باید به او حق داد که خواستار امنیت شغلی باشد تا بتواند تمام توانش را روی موفقیت پرسپولیس بگذارد اما نمی توان منکر این مساله شد که پرسپولیس به هر دلیل ممکن در حد و اندازه های نامش و نام هایی که در آن عضویت دارند بازی نمی کند و حتی در همین بازی آخر با مس در کرمان بر خلاف ادعای آقای سرمربی این تیم آنچنان مستحق پیروزی نبوده و باید از کسب یک امتیاز مقابل تیم کرمانی راضی باشد ! افشین پیروانی این روزها روزگار سختی را طی می کند که حقیقتا دوست نداریم حتی لحظه ای خود را در مقام او متصور شویم ! در این بین سیاست یک بام و دو هوای هیئت مدیره بیشتر به مشکلات و مسائل باشگاه پرسپولیس دامن می زند و مجید فرخزادی در پاسخ به اصرار های فردوسی پور که می پرسید واقعا شما قصد استخدام سرمربی خارجی را دارید یا خیر می گوید ” برای ما فرق نمی کند مربی خارجی بالای سر تیم باشد یا مربی داخلی !” . این پاسخ سخنگوی هیئت مدیره درست مثل این می ماند که بگویید برای ما فرق نمی کند شام بخوریم یا نخوریم !!
فرخزادی وقتی دید فردوسی پور با پاسخ عجیب و غریبش به هیچ عنوان قانع نمی شود گفت “پیروانی فعلا سرمربی است !” . عادل فردوسی پور با همه ی هوش و ذکاوتش نتوانست مشخص کند این فعلا از نظر زمانی دقیقا بیانگر چه نوع ساختار دستوری است ! به هر شکل به نظر می رسد اعضای هیئت مدیره هنوز در خصوص استخدام سرمربی خارجی به توافق نرسیدند و تا اطلاع ثانوی باید شاهد سردرگمی و سیاست یک بام و دو هوا در باشگاه پرسپولیس باشیم …

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)