مرجع خبری پرسپولیس : رئيس کمیته فوتسال از لغو ديدار دوستانه پرسپوليس و اندونزي به علت عدم پرداخت کرايه سالن از سوي مسئولان باشگاه پرسپوليس خبر داد.

عباس ترابیان در نشست مشترک با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال درباره سفر تیم فوتسال اندونزی به ایران گفت: پس از اینکه مسئولان اندونزی تصمیم گرفتند به ایران سفر کنند و با توجه به اینکه اسکان آنها در شهر تهران بود، تصمیم گرفتیم دیدار تدارکاتی با تیم پرسپولیس برگزار کند اما مسئولان این باشگاه اعلام کردند ما نمی‌توانیم کرایه ۴۰۰ هزار تومانی سالن را پرداخت کنیم و به همین دلیل این دیدار لغو شد.

در ادامه این نشست عالمی نماینده باشگاه پرسپولیس درباره این تصمیم مسئولان ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است و چه کسی این موضوع را مطرح کرده است. پیگیری خواهم کرد و امیدوارم بازی برابر اندونزی برگزار شود زیرا به نفع پرسپولیس خواهد بود.

عباس ترابیان در این نشست مسائلی را در مورد سروصدای نیمکت‌نشینان تیم‌های مختلف مطرح کرد و گفت: هر اتفاقی که در ورزشگاه رخ می‌دهد از سوی نیمکت است و باید مسئولان توجه بیشتری در این زمینه انجام دهند.

طاهریان عضو کمیته داوران در این باره گفت: برخی تیم‌ها مثل میثاق تهران خیلی مسائل برای داوران بوجود می‌آورند. هنگامی که داوری از ما قصد داشت که مدرک الیت را دریافت کند، با سروصدای نیمکت این تیم باعث شد تا ناظر بازی حکم او را امضاء نکند. خود من خجالت کشیدم که چنین اتفاقاتی در ایران رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: از دیگر نفراتی که برای ما مسائل مختلفی بوجود می‌آورند تقوی سرپرست منصوری است که البته امسال بهتر شده است. همچنین شمس سرپرست فولاد ماهان چندین بار سروصدای غیر طبیعی داشته و به همین دلیل اخراج شده بود.

پس از این صحبت‌های طاهریان، ترابیان گفت:‌ سال آینده برای شمس کارت مربیگری صادر نخواهیم کرد زیرا او حواشی زیادی را بوجود می‌آورد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)