برخی از هواداران تیم فوتبال الهلال عربستان درپی لغو سفر پرسپولیس به ریاض خواستار برنده اعلام کردن این تیم از سوی AFC شدند.

تیم‌های فوتبال النصر و پرسپولیس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ دوشنبه ۶ آذر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه اول پارک به مصاف هم می‌روند. در همین حال قرار بود کاروان تیم پرسپولیس سه روز زودتر وارد ریاض شود که با مخالفت مقامات عربستانی، انجام این سفر لغو و به صبح روز یکشنبه ۵ آذر موکول شد.

تیم‌های النصر و الهلال دو رقیب سنتی در عربستان شناخته می‌شوند و همواره هواداران این دو تیم با یکدیگر کُری خوانی دارند. پس از لغو سفر پرسپولیس به ریاض، برخی از هواداران الهلال در فضای مجازی خواستار برنده اعلام کردن پرسپولیس در مقابل النصر شدند و از مدیران پرسپولیس خواستند تا از این باشگاه به نهادهای مرجع شکایت کنند. در مقابل هواداران النصر پاسخ الهلالی ها را داده و گفتند چه الزامی وجود دارد که کاروان پرسپولیس در حالی که سه روز تا آغاز برگزاری مسابقه زمان باقی مانده است وارد عربستان شود؟

یکی دیگر از رسانه‌های طرفداری النصر نوشته است که با توجه به مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC فقط ۴۸ ساعت مانده به برگزاری مسابقه، هواپیمای حامل بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس مجاز به فرود در فرودگاه ریاض است و آنها (پرسپولیسی‌ها) به دنبال ایجاد جنجال پیش از این دیدار هستند.

پرسپولیس با ۷ امتیاز در رده دوم جدول گروه E قرار گرفته و النصر با ۱۲ امتیاز صدرنشین و ۹۰ درصد صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرده است. در دیگر دیدار این گروه تیم‌های استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر که هر دو هیچ شانسی برای صعود ندارند رو در روی هم قرار می‌گیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)