پرسپولیس نیوز : تعدادی از هواداران استقلال جلوی در ورزشگاه آزادی تجمع کرده و خواهان اخراج قلعه‌نویی از استقلال شدند.

تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال که بابت شکست تیم‌شان در دربی 80 بسیار ناراحت بودند پس از خروج از ورزشگاه آزادی جلوی در این ورزشگاه تجمع کرده و با سردادن شعارهایی خواهان اخراج امیر قلعه‌نویی و آمدن علیرضا منصوریان به جای او در رأس کادر فنی آبی‌پوشان شدند.

این هواداران که تعدادش به 40 نفر می‌رسید به امیر قلعه‌نویی لقب رئیس مافیا را دادند و خواستار این بودند که سرمربی نفت تهران به تیم محبوب‌شان برگردد.

 

پس از شکست استقلال در دربی هشتادم تهران سکوتی سنگین بر رختکن این تیم حکمفرما شد.

 

استقلال هشتادمین دربی شهر تهران را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشت تا همچون بازی رفت دست خالی میدان رقابت با رقیب همشهری خود را ترک کند. حواشی پایان این بازی به شرح زیر است:‌

* پس از این بازی سکوتی سنگین بر رختکن تیم فوتبال استقلال حکمفرما شده و صدایی از هیچکدام از بازیکنان این تیم درنمی‌آمد.

* تعدادی از هواداران استقلال بعد از پایان بازی از ورزشگاه خارج نشده و با سردادن شعارهایی خواهان اخراج امیر قلعه‌نویی، سرمربی این تیم شدند. این در حالی بود که گروهی از هواداران استقلال با بهت و حیرت اتفاقات پس از پایان بازی را دنبال می‌کردند.

* مهدی پرهام، مالک پیشین باشگاه نساجی قائمشهر و دوستان امیر قلعه‌نویی پس از برگزاری دربی هشتادم تهران در رختکن تیم استقلال حاضر شد.

* زمانی که حنیف عمران‌زاده قصد خروج از زمین را داشت، تعدادی از هواداران پرسپولیس علیه او شعار دادند که این بازیکن با حرکتی زشت پاسخ آنها را دارد.

 

 برانکو ایوانکوویچ پس از اتمام نشست خبری در راه‌روهای ورزشگاه آزادی حاضر شد و با خبرنگاران مصاحبه کرد.

در همین حین یکی از رئیس هیئت فوتبال تهران به برانکو گفت که نباید در اینجا صحبت کنید و در صورت مشاهده این کار جریمه خواهید شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)