سرمربی اسپانیایی سلتا ویگو اعلام کرد که این روزها در اردوی پیش فصل این تیم بوده و تمام تمرکزش برروی موفقیتش با سلتا قرار داشته.

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیایی باشگاه سلتاویگو که در روزهای گذشته نام او به عنوان یکی از گزینه های جانشینی تیتو ویلانووا در باشگاه بارسلونا به گوش می رسید، امروز در گفتگو با خبرنگاران به شفاف سازی دراین باره پرداخت.

درحالی که در روزهای گذشته نام انریکه به عنوان یکی از گزینه های جانشینی تیتو در بارسا به گوش می رسید، او همراه با شاگردانش در اردوی ملگاشوی پرتغال به سرمی برد و حالا درمورد این گمانه زنی ها گفته:« تمام آنچه در ارتباط با بارسا به گوش می رسید، شایعاتی بیش نبود. ما در حال آماده سازی تیم در اردوی پیش فصل سلتا هستیم و تمرکزمان را براینجا قرار داده ایم. هفته کاری ما تغییری نکرده و شایعات چیزی است که در دنیای فوتبال به گوش می رسند. من این روزها تمرکزم را روی واقعیت روز به روز قرار داده ام.»

سرمربی جوان اسپانیایی که سابقه هدایت بارسای بی و تیم رم را نیز درکارنامه مربیگری اش می بیند در ادامه پیغامی هم برای تیتو ویلانووا داشت:« تیتو را در آغوش می کشم. او یک جنگجوی بزرگ است و همه ما در کنار او هستیم.»

لوئیس انریکه در ادامه صحبت هایش که در روزنامه آ.اس نیز بازتاب یافت در مورد شرایط تیمش با آرامش مطلق صحبت کرده و گفت:« ما تیم خوبی داریم و می توانیم روی بازیکنانی از تیم پایه مان هم حساب باز کنیم. همیشه باید درمورد تمام احتمالات بازار نقل و انتقالات مراقب بود ولی در حال حاضر ما نیازی به خرید اورژآنسی نداریم. تمام بازیکنان تیم، واقعا مرا متعجب کرده اند. هدف اصلی ما در رقابت های لیگ بقا در لالیگاست. این موفقیت بزرگی برای ما به حساب می آید.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)