بنابر ادعای مطبوعات اسپانیایی لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال لیورپول در صدر لیست خرید پپ گواردیولا سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ قرار دارد.

گل؛ بنابر ادعای مطبوعات اسپانیایی لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال لیورپول در صدر لیست خرید پپ گواردیولا سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ قرار دارد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ گفته می شود سرمربی سابق بارسلونا که از ماه جولای به آلیانز آرنا خواهد آمد، در حا حاضر مشغول تهیه لیستی از بازیکنان مورد نیاز برای فصل آینده است.

سوارز در فصل جاری رقابتهای لیگ انگلستان عملکرد خیره کننده ای داشته و در طی 30 مسابقه ای که برای لیورپول انجام داده است 20 بار موفق به گلزنی شده است.

درخشش سوارز در رقابتهای این فصل او را مورد توجه باشگاههایی نظیر یوونتوس و منچسترسیتی قرار داده بود و به محض قطعی شدن حضور پپ گواردیولا در مونیخ برای فصل آینده، شایعاتی مبنی بر علاقه جدی بایرن برای جذب این مهاجم به گوش می رسد.

هرچند که اولویت باشگاه لیورپول حفظ این مهاجم 25 ساله است اما انتظار می رود که پیشنهاد 40 میلیون پوندی مدیران لیورپول را برای فروش سوارز متقاعد کند.

گفته می شود که بایرن مونیخ در تابستان آینده از میان فالکائو، سوارز، کاوانی و ژکو حداقل یکی را به آلیانز آرنا خواهد برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)