دروازه‌بان رئال مادرید معتقد است کرنری که گل منچستریونایتد روی آن به ثمر رسید، تصمیم اشتباه داور بوده است.

  •  
  •  
  •  

دیگو لوپز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با رایووایکانو در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لالیگا تأکید کرد که شاگردان پاکو خمز محک سختی را برای سفیدپوشان رقم خواهند زد.

لوپز همچنین در خصوص مشکلات دفاعی اخیر رئالی‌ها صحبت کرد و به حمایت ار کریم بن‌زما و گونزالو هیگواین پرداخت.

دروازه‌بان سفیدپوشان همچنین اشاره‌ای هم به باز‌ی‌های پیش روی تیمش با بارسلونا و منچستریونایتد داشت.

وی در خصوص بازی امشب تیمش مقابل وایکانو اظهار داشت: باید 3 امتیاز این مسابقه را به دست آوریم. رایو تیم خطرناکی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند؛ شجاع است و کار را برای ما سخت خواهد کرد. باید در بهترین حالت خود باشیم تا بتوانیم آنها را شکست دهیم.

لوپز در پاسخ به سوال خبرنگاران در این باره که با بازگشت کاسیاس او جایگاهش را از دست خواهد داد، نیز ادامه داد: به اتفاقاتی که ممکن است در آینده برای من رخ دهد، فکر نمی‌کنم و تنها بر روی فرصت‌هایی که به من داده می‌شود، تمرکز می‌کنم.

دروازه‌بان رئال مادرید درباره دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد خاطرنشان کرد: وقتی در خانه به تساوی می‌رسید، بهترین نتیجه را کسب نکرده‌اید. زیرا همیشه به دنبال پیروزی هستید؛ اما این نتیجه بدی نیست. هنوز فرصت داریم و می‌توانیم در اولدترافورد توانایی‌های خود را نشان دهیم.

وی با اشاره به گل ولبک گفت: مشخص است که اگر روی یک ضربه کرنر یا ایستگاهی گل بخورید، اشتباهی صورت گرفته است. عده‌ای راموس، من و داور (برای اعلام کرنر اشتباه) را مقصر می‌دانند. کاری که ما باید انجام دهیم این است که در این ناحیه تیم را تقویت کنیم تا گل‌های بیشتری شبیه به این دریافت نکنیم.

دیگو لوپز در واکنش به حذف یونایتد از لیگ قهرمانان و بارسلونا از کوپا‌دل‌ری توسط رئال مادرید اضافه کرد: ما خوش‌بین هستیم. کار سختی است؛ اما این تیم قبلا هم این کار را انجام داده است و ما خوش‌بین هستیم که این موفقیت را تکرار کنیم.

وی با بیان اینکه بن‌زما عالی تمرین می‌کند، ادامه داد: او یک بازیکن حرفه‌ای است. بن‌زما مهاجمی بزرگ است و به همراه هیگواین در مسیر بهتر شدن قرار دارند.

دروازه‌بان قوهای سفید، رئال مادرید را تیم بزرگی خواند و گفت: ما بهترین بهترین‌ها را داریم و همه کسانی که در باشگاه هستند، خود را وقف کارشان کرده‌اند. ما باید با یکدیگر متحد باشیم و به همه نشان دهیم که چه تیم بزرگی هستیم.

لوپز اعلام کرد: ما در تمرینات روی ضربات ایستگاهی زیاد کار می‌کنیم. همه می‌دانند که باید چه کار کنند. همه تیم‌ها از ضربه‌های ایستگاهی گل می‌خورند و شما باید برای تیم‌های دیگر نیز اعتبار قائل باشید. زیرا آنها بازیکنانی دارند که می‌توانند ضربات ایستگاهی خوبی بزنند. ما فقط باید روی سخت کار کردن تمرکز کنیم.

وی اشاره کرد: ما باید ببینیم که بازی‌ها در اولدترافورد و نیوکمپ چگونه پیش می‌رود. ما نشان داده‌ایم که می‌توانیم در ورزشگاه‌هایی مثل نیوکمپ عالی بازی کنیم و توانایی تکرار این کار را داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)