مهاجم جدید پرسپولیس گفت: پیشنهادهایی از چند کشور اروپایی و آسیایی داشتم اما ایران را انتخاب کردم تا برای پرسپولیس بازی کنم.

او در ابتدا در مورد دلیل حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: من پرسپولیس را به‌خاطر این انتخاب کردم که می‌دانم چه باشگاه بزرگی است و چقدر در این چند سال اخیر افتخارات متعددی را کسب کرده است. مطمئنا باشگاهی که پروژه‌ها و برنامه‌های بزرگی از جمله حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، می‌تواند برای هر بازیکنی جذاب باشد. من می‌دانم پرسپولیس یک پایگاه هواداری بزرگ دارد و برای هر بازیکنی یک افتخار و حس خوب است که مقابل هواداران پرتعداد بازی کند.

مهاجم پرتغالی سرخ‌ها در پاسخ به اینکه آیا صحبتی با خوان کارلوس گاریدو داشته است، عنوان کرد: در این چند روز به‌خاطر برنامه‌های سنگین و سفرهایی که برای رسیدن به ایران داشتم، با ایشان صحبتی نداشتم اما قطعا فردا زمان خوبی است که با ایشان هم درباره کاری که قرار است با هم انجام بدهیم، هم مسائل فنی صحبت کنم.

ژوائو در مورد شرایط پرسپولیس و میزان شناخت خود از این تیم گفت: من بازی قبل پرسپولیس که ۲-۰ بردند، دیدم و شرایط را می‌دانم.

این بازیکن در مورد شرایط خود توضیح داد: من تمرینات خودم را داشتم و سعی کردم خودم را آماده نگه دارم‌، ولی تمرین با تیم نداشتم و سعی می‌کنم در این چند روزی که به تیم اضافه می‌شوم، با بقیه هماهنگ شوم.

تو بهترین نمایش خودت را در شفیلد و ردینگ داشتی و در ام صلال در حد انتظار ظاهر نشدی. در پرسپولیس می‌توانی به روزهای اوج خودت برگردی؟
او در پاسخ به این سوال گفت: شرایط در ام صلال فرق می‌کرد، اما من همان بازیکن هستم، با همان کیفیت. از خودم مطمئن هستم. اینجا یک داستان دیگر و یک شرایط متفاوت است و امیدوارم بتوانم یک داستان جدید برای خودم بنویسم.

ژوائو در خصوص شرایط ایران عنوان کرد: هنوز چیز زیادی ندیدم، چون تازه دیشب رسیده‌ام ولی طبق چیزهایی که شنیدم می‌دانم که مردم ایران مهمان‌نواز و گرم هستند. باز هم در روزهای آینده بیشتر با آنها آشنا می‌شوم.

مهاجم پرسپولیس در مورد دلیل انتخاب شماره پیراهن ۳۱ توضیح داد: شماره‌ای بود که من در روزهای اول حضورم در ردینگ داشتم. البته دوست داشتم شماره دیگری داشته باشم اما هیچکدام در دسترس نبود و ۳۱ را انتخاب کردم.

او در پاسخ به اینکه آیا در سفر به عربستان و بازی برابر الاهلی پرسپولیس را همراهی خواهد کرد، گفت: این تصمیم من نیست. من فردا به تمرین می‌روم و مربی باید تصمیم بگیرد من با تیم باشم یا نه.

ژوائو در خصوص پیشنهاداتی که قبل از حضور در پرسپولیس دریافت کرده بود، گفت: پیشنهاداتی از پرتغال، برزیل، عربستان و چند کشور اروپایی داشتم اما منتظر بهترین پیشنهاد بودم. به اینجا آمدم و منتظرم که اینجا اتفاقات جدیدی برایم بیفتد. مطمئنم اینجا برایم بهترین انتخاب خواهد بود.

او در پاسخ به اینکه چه قولی به هواداران پرسپولیس می‌دهد، گفت: تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که سخت تلاش کنم و بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم تا بتوانم برایشان گلزنی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)