مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان گفت: نه فقط در بازي با آرژانتين بلكه از روز اول به شاگردان جوانم افتخار كردم.

 

به نقل از رويترز، يواخيم لو يك روز پس از كسب برد 4 بر صفر مقابل آرژانتين در مرحله يك چهام ‌نهايي اظهار داشت: من به شاگردان جوانم بها داده و به آنان باليد‌ه‌ام. در واقع از روز اول به آنها افتخار كرده‌ام.

اين مربي خو‌ش‌فكر عنوان كرد: آنچه در نيمه دوم بازي با آرژانتين نشان داديم، واقعا در كلاسي برتر بود و تيم ميل و عزمي مثل يك قهرمان را از خود نشان داد.

لو 50 ساله ادامه داد: با توجه به نتايجي كه حريف كسب كرده بود، نه من و نه هيچكس ديگر فكر نمي‌كرد بردي با اين اختلاف گل رقم خورد. من بازهم از شاگردانم تعريف مي‌كنم كه 4 گل به زيبايي زديم.

اين مربي در مورد بازيكنان تيم حريف گفت: به بازيكنانم دستوراتي داده بودم كه جلوي حركات مسي و ته‌وز را بگيرند. ما تلاش كرديم تا اين دو صاحب فضا نشوند. كاري كه تيم به نحو مطلوب و دقيق انجام داد.

لو تاكيد كرد: يك نكته ويژه ديگر تيم من اين بود كه تلاش كرديم تا بازي را بدون خطا شروع و به پايان برسانيم.
تيم تحت رهبري اين مربي روز گذشته در مرحله يك چهارم نهايي 4 بر صفر از سد آرژانتين عبور كرد تا در مرحله نيمه‌نهايي با اسپانيا قهرمان اروپا ديدار كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)