دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس در دیدار دوستانه‌ای که با آنها داشتیم انجام دادیم اما روی بدشانسی گل خوردیم و باختیم.

حامد لک در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: مقابل پرسپولیس در دیدار دوستانه بازی خیلی خوبی انجام دادیم و نسبت به بازی‌های قبلی هماهنگ‌تر بودیم اما روی بدشانسی گل خوردیم و باختیم، البته در بازی‌های دوستانه نتیجه مهم نیست و هدف کادر فنی بیشتر هماهنگی است تا برد و باخت اما در مجموع از بازی با پرسپولیس خیلی راضی هستم چون تیم ما واقعا خوب بازی کرد.

وی افزود: الان با مدافعان تیم هماهنگ شده‌ام و مقابل پرسپولیس هم خوب و منطقی بازی کردیم. انشاءالله با 2 بازی تدارکاتی دیگر با مدافعان تراکتور کاملا هماهنگ می‌شوم تا بتوانیم عملکرد بسیار خوبی در فصل جدید چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

وی در مورد پرسپولیس نیز گفت: فکر کنم پرسپولیس هم مقابل ما خیلی خوب کار کرد. آنها هماهنگ بودند و یک تیم سرحال داشتند که با نظم بازی می‌کرد، البته موقعیت‌های ما خیلی بیشتر از پرسپولیس بود، اما شانس نداشتیم به گل برسیم.

لک در پایان گفت: تراکتورسازی پتانسیل بالا و بازیکنان با تجربه‌ای دارد. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در فصل جدید داشته باشیم و قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم چون حق هواداران تراکتور است که یک جام داشته باشند. تراکتورسازی 2 سال است نایب قهرمان شده و انتظارات از تیم بالا رفته، به همین دلیل امسال باید قهرمان شویم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)