حامد لک بعد از ۱۰ هفته دوری از فوتبال در بازی با استقلال دوباره به ترکیب اصلی صبا برگشت.

به گزارش تماشا، دروازه بان 22 ساله صبا به خاطر ادعا بر سر بازوبند کاپیتانی در بازی های جام حذفی، مورد غضب صمدمرفاوی قرار گرفت و از نیم فصل دوم به نیمکت ذخیره ها چسبید. او در گفت و گو با تماشا در مورد وضعیت خودش، درگیری بازیکنان صبا با جهانبازی و پرسپولیسی بودنش صحبت کرد:

بعد از 10 هفته دوباره درون دروازه قرار گرفتی. این مدت چطور گذشت؟
– دلایل نیمکت نشینی من، فنی نبود که بخواهم بیرون بنشینم. من به خاطر دلایل انضباطی بیرون ماندم. گلر ما هم خوبکار کرد و باید هم بازی می کرد. نیمکت نشینی خیلی سخت بود اما من تمام تلاشم را کردم و سعی کردم روحیه خودم را بالا نگه دارم. این هم نظر کادر فنی بودکه این بازی درون دروازه قرار بگیرم.

تو، محسن فروزان و سوشا مکانی که همگی به تیم ملی هم دعوت شدید با باشگاه هایتان به مشکل خوردید. این به خاطر غرور بود؟
– درمورد آن دو دوست عزیز من صحبت نمی کنم اما برای من بحث غرور و پرروبازی نبود. یک بگو و مگوی ساده بود. من حتی با آقای مرفاوی بحث هم نکردم.

فتح الله زاده در مصاحبه ای گفته بود که از حامد گله دارم. آن برگردان را باید گل می خورد و پنالتی را می گرفت اما برعکس کار کرد!
– (می خندد) ایشان به من لطف دارند.

بازیکنان تیمتان به داوری اعتراض شدیدی داشتند. دقیقا چه اتفاقی افتاد؟
– من عادت ندارم از داوری گلایه کنم اما دراین بازی آقای جهانبازی یکسری تصمیمات بد گرفت. من خودم نشنیدم اما بازیکنان می گفتند که او به ما فحش داد. برنامه 90 هم نشان داد که چقدر رفتارش تند بود. داور به جای اینکه جو را آرام کند بیشتر آن را متشنج می کرد. به نظر من همانطورکه بازیکنان و مربیان را محروم می کنند باید داوران را هم محروم کنند.

خودت هم خیلی به داوری معترض بودی.
– من سر موضوع حنیف که با دست به صورت من زد، شاکی شدم. رفتم پیش داور داد زدم اما بعد گفتم تو رو خدا کارت نده! گفتم بعد از 10 هفته بازی کردم، اگر کارت بدهی 3 کارته می شوم اما کارت داد و الان هم نمی توانم هفته بعد بازی کنم.

با ساموئل هم درگیری شدی، نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی بکشد.
– نه، یک درگیری کوچک در طول بازی بود. بعد به ویرکوم گفتم برو از او عذرخواهی کن. بعد هم با هم روبوسی کردیم.

تو جزو بازیکنانی هستی که به صراحت می گویی پرسپولیسی هستی. حتی در این بازی، استرج قرمز پوشیدی. این موضوع در اینکه مرفاوی تو را مقابل استقلال در دروازه قرار داد، تاثیر داشت؟
– در پرسپولیسی بودنم که شکی نیست. من مقابل استقلال جدا از اینکه به عنوان یک پرسپولیسی انگیزه داشتم، می خواستم خودم را ثابت کنم چون این دوری باعث شد تیم ملی را هم از دست بدهم و می خواستم جبران کنم.

دوست داری فصل بعد جانشین نیلسون باشی؟
– طبیعتا این آرزوی هر بازیکنی است که در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس بازی کند. من هم همینطور. امیدوارم بتوانم روزی در تیم محبوبم بازی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)