دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با مرتضی اسدی قبلا همبازی بودم و با محمد نصرتی در تیم ملی کنار هم کار می کردیم.

حامد لک در گفت و گو با خبرنگار اوج ، درباره دیدار دوستانه تیمش با پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به شرایط بدنی که بازیکنان هر دو تیم داشتند موقعیت های زیادی روی دروازه تیم ها ایجاد نشد. بازیکنان ما هم تلاش کردند اما نتوانستیم به گل برسیم. موقعیت زیادی روی دروازه ما ایجاد نشد اما پرسپولیسی ها در اواخر بازی روی یک حرکت زیبا به گل رسیدند.

وی درباره حرکات کششی اش در پایان این دیدار همراه با محمد رویانیان تاکید کرد: سردار به من لطف داشت و کنارم نشست. او آمادگی جسمانی بسیار خوبی هم دارد. رویانیان بسیار انسان خاکی و دوست داشتنی است. صحبت های دوستانه هم بین ما رد و بدل شد.

دروازه بان تراکتورسازی درباره اینکه گفته می شود رقیب ندارد، عنوان کرد: من چنین چیزی را قبول ندارم. داود نوشی صوفیانی دروازه بان بسیار خوبی است و از آن گذشته بچه خیلی خوبی است. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم و هنوز هم معلوم نیست کدامیک به عنوان دروازه بان اول درون دروازه قرار بگیریم. ما تمرین خود را انجام می دهیم و جلالی تصمیم می گیرد چه کسی درون دروازه قرار می گیرد. اینطور نیست که من رقیب نداشته باشم.

لک درباره هماهنگی اش با خط دفاع تراکتورسازی افزود: با مرتضی اسدی قبلا همبازی بودم و با محمد نصرتی در تیم ملی کنار هم کار می کردیم. هماهنگی و شناخت خوبی از هم داریم و امیدوارم تمام این مسائل در نهایت به موفقیت تراکتورسازی منجر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)