مهاجم پیشین پرسپولیس درباره شرایط این تیم به صحبت پرداخت.

لیث نوبری، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد پرسپولیس در سیرجان اظهار داشت: معمولاً تیم ها پس از تعطیلات طولانی مدت با افت کمی و کیفی زیادی روبه‌رو می‌شوند و این اتفاق برای همه تیم ها می تواند نگران کننده باشد. این در حالی است که پرسپولیس علاوه بر مواجهه با این مشکل در اتفاقی عجیب و دور از انتظار  بهترین مهاجمش را هم از دست داد اما نمایش قرمزپوشان در سیرجان نمایشی فوق العاده بود که پیروزی مهمی را برای تیم گل محمدی به ثبت رساند.

پیشکسوت قرمزها در ادامه افزود: پرسپولیس با جسارت و روحیه بالایی بازی کرد. به نظر من مهم ترین رهاورد جام جهانی برای فوتبال دنیا می‌تواند بهره‌گیری از روحیه بالای جنگندگی و کنار گذاشتن احتیاط باشد، مساله ای که در بازی با گل گهر با وجود این که پرسپولیس در خانه حریف مقابل تیم سرسختی به میدان رفته بود به خوبی از سوی شاگردان گل محمدی اجرا شد و تیم توانست با ارائه نمایشی هوشمندانه بردی با ارزشی را به دست آورد. علیرضا بیرانوند با مهار پنالتی مهمی در اوایل بازی، شوک مثبتی را برای پرسپولیسی ها و شوک منفی را برای گل گهری ها ایجاد کرد تا به نوعی یکی از تاثیرگذارترین چهره های پرسپولیس در این دیدار لقب بگیرد.

وی راز موفقیت پرسپولیس را انتقال خوب توپ در زمین و هماهنگی ویژه بازیکنان دانست و در این خصوص تاکید کرد: در این بازی بچه ها به خوبی از فاز حمله به فاز دفاعی می رفتند و توپ را به خوبی در زمین به گردش درآوردند. ضمن این که با اضافه شدن خوب و به موقع خط میانی به خط حمله قدرت تهاجمی پرسپولیس افزایش پیدا کرد. فاصله بین خطوط سه گانه کم شد و همین مساله در نهایت منجر به این شد که پرسپولیس با دو گل زیبا و تماشایی به پیروزی برسد.

نوبری درباره در پیش بودن فصل نقل و انتقالات نیم فصل و اهمیت این دوران برای پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نقل و انتقالات باید حساب شده و بر اساس نیازهایش خرید کند. در حال حاضر تقویت خط حمله و همین طور اضافه کردن یکی دو بازیکن در خط میانی به جمع پرسپولیس می تواند اتفاقات خوبی را برای قرمزها در نیم فصل دوم رقم بزند.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در حال‌حاضر نیمی از مسیر قهرمانی را طی کرده و برای این که در نیم فصل دوم بتواند همچنان به این روند رو به رشد خود ادامه دهد باید یکپارچگی و روند خوبش را حفظ کرده و با اتحاد و همدلی برای کسب قهرمانی در پایان فصل تلاش بیشتری را در دستور کار خود داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)