مرجع خبری پرسپولیس : چاقوکشی ليدرها به كلانتري كشيد

مطرح شدن تنها نام علی پروین در اطراف پرسپولیس و در وضعیتی هنوز وی تحت هیچ عنوانی پس از مدتها به جمع سرخها نپیوسته، درگیریهای شدیدی میان لیدرهای منتصب به جناب سلطان و لیدرهای باشگاه پرسپولیس به وقوع پیوست که منجر به ضرب و جرح و طرح در مراجع انتظامی شد اما در نهایت برای جلوگیری از حاشیهساز شدن آن، موضوع را در دل باشگاه ختم به خیر کنند.
حضور علی پروین سرمربی و بازیکن سالهای گذشته پرسپولیس که هنوز نزد هواداران این تیم از محبوبیت نسبی برخوردار است، در دیدار تدارکاتی پرسپولیس – پیکان که با تقویت زمزمههای بازگشتش به پرسپولیس همراه بود، بیحاشیه نماند و درگيري لفظي و فيزيكي ليدرهاي حامي پروين و ليدرهاي باشگاه پرسپوليس ماحصل جنجال ضمیمه این دیدار دوستانه بود که در نهايت به كلانتري كشيده شد و براي حل و فصل آن نيز عصر امروز جلسه اي در باشگاه پرسپوليس برگزار شد.

ليدرهاي حامي علي پروين بعد از مدت ها دوري از محل تمرين و بازي هاي پرسپوليس به دليل حضور پروين در بازي دوستانه با پيكان به پيكان شهر آمدند و در جريان همان بازي بود كه اختلافات آنها با ليدرهاي باشگاه پرسپوليس آغاز شد. ليدرهاي حامي پروين در طي روزهاي گذشته نيز در تمرين سرخپوشان حاضر بودند تا دودستگي و اختلافات موجود روزبه روز بيشتر شود. اين اختلافات اما نيم ساعت بعد از پايان تمرين عصر روز شنبه پرسپوليس به درگيري فيزيكي كشيده شد و ليدرهاي منتسب به پروين به كلانتري محل شكايت كردند.

يكي از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس در توضيح اين مساله  گفت:

 

«ليدرهايي كه مي گويند حامي علي پروين هستند در تمرينات چند روز اخير مرتبا علي پروين را تشويق مي كردند و كاري به كار ساير بازيكنان تيم نداشتند. ما نيز به آنها توضيح داديم كه چنين كاري در نهايت به ضرر پروين و پسرش تمام مي شود و موجب حساسيت ساير بازيكنان به فرزند علي پروين مي شود. آنها اما هر روز كار خودشان را مي كردند و با تشويق مكرر محمد پروين تمرين را تحت تاثير خود قرار داده بود. بعد از اينكه تمرين روز شنبه پرسپوليس تمام شد حول و حوش ساعت 03/02 بود كه در حين بحث و گفتمان با اين ليدرها ديديم يكي از ليدرهاي حامي پروين خودش را با چاقو زد و بعد هم عازم كلانتري محل شد و از ما شكايت كرد. كل واقعيت همين است و بس

ليدرهاي حامي پروين اما مدعي هستند كه خودزني در كار نبوده و از سوي ليدرهاي رسمي باشگاه مورد ضرب و جرح قرار گرفته اند. در اين ميان گفته مي شود برخي از نزديكادن تيم پرسپوليس همان شب با علي پروين تماس گرفته و ماجرا را برايش شرح داده اند.

گفته مي شود آنها به پروين گفته اند: «خودتان مي دانيد كه رفتار مكرر ليدرهايي كه ادعاي حمايت از شما را دارند در نهايت به ضرر شما و محمد تمام مي شود و حتي ممكن است بازيكنان تيم به محمد پروين پاس ندهند يا به نوعي او را بايكوت كنند

علي پروين هم در پاسخ به اين ادعاها گفته: «اينهايي كه چنين كارهايي مي كنند بيخود كرده اند كه به اسم حمايت از من مي روند سر تمرين و به جاي تشويق همه بازيكنان، فقط محمد را تشويق مي كنند. اين كارها يعني چه؟!!»

در اين ارتباط ها گفته مي شود عصر امروز جلسه اي در باشگاه پرسپوليس برگزار شده است تا اين ماجرا كه تبديل به حاشيه اي جديدي براي پرسپوليس شده به نوعي حل و فصل شود اما پس از این جلیسه که با حضور ليدرهاي رسمي در باشگاه پرسپوليس برگزار شد، ليدرهاي باشگاه طوماري را تهيه كردند كه در تمرين عصر امروز به امضاي تماشاگران رسيد.

از سويي ديگر گفته مي شود باشگاه پرسپوليس عصر امروز پنج نام ليدر رسمي و قانوني خود را به سازمان تربيت بدني ارسال كرد و از مسوولان حراست سازمان تربيت بدني خواسته شد مانع از ورود ساير ليدرهاي شناخته شده به استاديوم آزادي شوند و باشگاه پرسپوليس نيز اعلام كرد قصد دارد از طريق مراجع قانوني با ليدرهاي حامي پروين كه جو تمرين را با درگيري ها تحت تاثير خود قرار دادند برخورد جدي كند.

نكته جالب اينكه حدود ده ليدر شناخته شده پرسپوليس كه سال گذشته نيز جزء حاميان حسين هدايتي محسوب مي شدند امسال قيد پرسپوليس را زده و قرار است رسما حامي تيم فوتبال استيل آذين باشند.

اگر این مقدمه حواشی پرسپولیسی باشد که نام پروین را از نقطهای به بعد، در لیگ نهم یدک خواهد کشید،  و بعید نیست حواشی که در ایام گذشته پروین و پرسپولیس را به هم گره زده بود، مجدداً زنده شود و التهاب و چندگانگی در سکوها و میان تماشاچیان دوباره رخ بنماید. شاید در این شرایط که بحث حضور پروین مطرح میشود، ضروری باشد سلطان سرخها قدری در روابطش با برخی به اصطلاح طرفدارانش که عملکردشان در بسیاری از اوقات به چهره ستاره سابق این تیم ضربه میزند، تجدیدنظر کرده و به همین بهانه از برخی از این اشخاص که سوابق چندان روشنی ندارند، فاصله بگیرد.

پروین در صورت اتخاذ چنین رویهای قطعاً چهرهای مطلوبتر از گذشته در نزد هواداران پرسپولیس خواهد یافت و تماشاچیان با ستایش از اخلاقمداریاش سخن خواهند گفت و در غیر این صورت نیز علاوه بر آنکه به چهره وی و اطرافیانش لطمه وارد میشود، پرسپولیس نیز در فصل پیش روی فوتبال کشور دچار آسیبهایی خواهد گردید که قطعاً مطلوب نظر این پرسپولیسی پرسابقه نخواهد بود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)