گوا هندوستان میزبان گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اسامی بازیکنان خود برای حضور در این رقابت‌ها را اعلام کرد.

تیم فوتبال گوا هندوستان که برای نخستین بار توانست مجوز حضور در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، با وجود حضور حریفان قدرتمندی همچون پرسپولیس و الریان، میزبانی این گروه را نیز از آن خود کرد.

گوا که در فصل گذشته موفق شد عنوان قهرمانی سوپر لیگ هند را به دست بیاورد، در رقابت های این فصل لیگ داخلی در دیدار نیمه نهایی و در ضربات پنالتی تن به شکست داد و از صعود به دیدار فینال بازماند.

اکنون این باشگاه هندی اسامی نهایی و ۲۸ نفره خود برای شرکت در این رقابت ها را منتشر کرد. در لیست نهایی گوا، دو بازیکن خارجی و اسپانیایی این باشگاه به نام های ایگو آنگولو (مهاجم) و آلبرتو نوگوئرا (هافبک) از لیست اصلی خارج شدند تا ۳ بازیکن دیگر مدنظر سرمربی تیم به مصاف حریفان بروند.

ایوان گونزالس، جیمز دوناچی (هر دو مدافع) و خورخه اورتیس (مهاجم) سه بازیکن خارجی گوا بوده که همگی اهل اسپانیا هستند. جیمز دوناچی استرالیایی که در پست مدافع بازی می کند نیز سهمیه آسیایی این تیم هندی محسوب می شود.

نکته جالب درخصوص خروج نام ایگو آنگولو اسپانیایی از لیست گوا این است که او در رقابت های این فصل از سوپر لیگ هند موفق شده بود در نوزده بازی ۱۳ گل برای این تیم به ثمر برساند و خورخه اورتیس که به عنوان مهاجم در لیست آسیایی گوا حاضر است، در همین تعداد بازی ۶ گل به ثمر رسانده است ولی در نهایت خوان فراندو سرمربی اسپانیایی گوا نام بهترین گلزن خود را از لیست آسیایی این تیم کنار گذاشت.

گوا در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم های پرسپولیس ایران، الریان قطر و الوحده امارات خواهد بود. دیدارهای این گروه از روز ۲۵ فروردین و به میزبانی هند آغاز می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)