با وجود آنکه تیم فوتبال پرسپولیس مهمترین دغدغه خود را سه بازی پیش رو در لیگ برتر می داند اما حرکت با چراغ خاموش آنها برای بستن تیمی آسیایی نیز آغاز شده است که از حدود دو ماه قبل استارت خورد و  با قدرت ادامه دارد.

خبرها می‌رسند و اتفاقات قابل پیشگویی می‌شوند و فهرستی که در حال حاضر مشخص شده به احتمال فراوان تشکیل دهنده پرسپولیس جدید خواهند بود.

در خط دفاع یکی از بازیکنانی که با وی مذاکراتی صورت گرفته مدافع لژیونر و جوان ایرانی است. به غیر از این دو بازیکن سرباز هم جذب پرسپولیس خواهد شد و یک مدافع ایرانی و یک مدافع خارجی از جمع بازیکنان فعلی جدا خواهند شد. در پست دفاع چپ و راست با توجه به حضور رامین رضاییان و محمد انصاری پرسپولیس فقط بازیکن ذخیره جذب خواهد کرد.
در مرکز زمین پرسپولیس، برانکو تنها یک بازیکن را جذب می کند، قرارداد میلاد کمندانی هم به پایان می‌رسد اما با توجه به اینکه سهمیه بزرگسال را اشغال نمی‌کند این هافبک در لیست برانکو قرار گرفته است اما یک هافبک نمیکت نشین و اکثرا مصدوم جدا خواهد شد.

در خط حمله این تیم دو مهاجم داخلی و یک خارجی گزینه های پیش روی طاهری هستند و برانکو خواهان جذب ستاره بزرگ برای آن شده است.
در خط دروازه از بین چهار دروازه بان فعلی دو دروازه بان جدا می شوند و یک دروازه بان بزرگ ایرانی جذب خواهد شد.
این بازیکنان مورد نظر پرسپولیس است که هم امکان تایید و هم تکذیب آن وجود دارد امکان اعلام اسامی لیست تا پایان فصل در سایت نیست اما برای دریافت اسامی فهرست خرید می توانید کد ozv pnews را با موبایل های ایرانسلی به شماره 8282 پیامک کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)