طی روزهای گذشته شایعاتی پیرامون مذاکره رابطان باشگاه پرسپولیس با هادی عقیلی به گوش رسیده اما رویانیان بازیکنان دیگری را نیز مد نظر قرار دارد که با آن ها مذاکراتی هم انجام شده است…

به گزارش قدس، اگرچه هفته های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم بازی هایی در پیش دارد اما مسئولان این تیم از همین روزها به دنبال جذب بازیکنان جدید برای فصل بعد هستند.

طی روزهای گذشته شایعاتی پیرامون مذاکره رابطان باشگاه پرسپولیس با هادی عقیلی به گوش رسیده اما رویانیان بازیکنان دیگری را نیز مد نظر قرار دارد که با آن ها مذاکراتی هم انجام شده است. برای مثال می توان به مذاکراتی که رابطان رویانیان با یعقوب کریمی انجام داده اند اشاره کرد. این بازیکن به شدت مورد علاقه مسئولان باشگاه پرسپولیس قراردارد و به نظر می رسد جزو اولین خرید های فصل بعد باشد.

مسئولان پرسپولیس اما چند بازیکن دیگر را هم مد نظر دارند. مذاکره با سیدمهدی سیدصالحی یکی دیگر از اخبار مهمی است که در پرسپولیس دهان به دهان می شود. مهاجم تیم تراکتورسازی حتی در این راستا با یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس هم تلفنی گفتگو کرده است.

این 3 نفر در واقع جزو بازیکنانی هستند که سرخ ها پس از اتمام فصل در پی جذب آن ها خواهند بود. سرخ ها می خواهند یک دروازه بان و یک مهاجم دیگر را نیز به خدمت بگیرند. از رحمان احمدی به عنوان گزینه دروازه بانی پرسپولیس برای فصل بعد یاد شده و محسن مسلمان نیز دیگر مهاجم مورد نظر باشگاه پرسپولیس به حساب می آید.

 

نکته سایت: لیست های مذکور گمانه زنی رسانه های منبع است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)