اکثر قریب به اتفاق تیم‌های لیگ برتری از حالا برنامه ریزی برای فصل آینده خود را آغاز کرده اند.

پرسپولیسی ها از حالا چند بازیکن جوان را در لیست فصل آینده خود قرار داده اند تا بعد از پایان فصل آنها را به صورت رسمی در اختیار بگیرند. استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست.
 امیر قلعه نویی در صورتی که در استقلال بماند بازیکنانی جذب می کند که از حالا نامشان در ذهن او نقش بسته. امیر اگر به پیشنهاد یک تیم شهرستانی که سفت و سخت خواهانش است پاسخ منفی بدهد و در استقلال ماندگار شود قصد جوانگرایی در ترکیب آبی ها را دارد. آرش افشین از فولاد، احسان حاج صفی و احمد جمشیدیان از سپاهان و میلاد غریبی از سایپا بازیکنانی هستند که مورد توجه قلعه نویی قرار گرفته‌اند تا فصل آینده آبی بپوشند.
گفته می شود حاج صفی که رابطه بسیار خوبی با یکی از نزدیکان قلعه نویی دارد قرار است از طریق او به استقلال بیاید.
آرش افشین هم که سابقا و زمانی که امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی بود مورد توجه او قرار داشت حالا هم در لیست او جای گرفته است. افشین که چند ماه پیش در تست باشگاه لیل فرانسه حضور داشت بعید است به لیگ فرانسه برود و به همین دلیل امیر قلعه نویی علاقه‌مند است تا در صورت ادامه حضور در استقلال ، این مهاجم ۲۴ ساله را جذب کند.
احمد جمشیدیان هم در سپاهان شاگرد امیر قلعه نویی بود و بهترین بازیهای خود را زیر نظر امیر انجام داد. حتی در نیم فصل بازی های لیگ دوازدهم هم بحث جذب جمشیدیان توسط باشگاه استقلال مطرح شد اما مسئولان سپاهان با جدایی هافبک ۲۸ ساله و کاپیتان دوم خود مخالفت کردند تا او همچنان در سپاهان بماند.
میلاد غریبی هم دیگر گزینه‌ای است که امیر قلعه نویی مد نظر قرار داده است. غریبی که در سایپا نشان داده آینده ای درخشان پیش رو دارد در تیم امید شاگرد علیرضا منصوریان است. گفته می شود با توجه به رابطه بسیار خوبی که علی منصوریان با امیر قلعه نویی دارد ، میلاد غریبی در مواجه با پیشنهاد پرسپولیس و استقلال، استقلال را انتخاب خواهد کرد تا زیر نظر امیر قلعه نویی به فوتبال خود ادامه دهد. غریبی ۲۱ ساله از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران است که می تواند در استقلال به یک مهره کلیدی تبدیل شود. این لیست ، لیست امیر قلعه نویی است برای ادامه حضور در استقلال. هر چند بعید است امیر قلعه نویی استقلال را ترک کند اما او از یک تیم شهرستانی پیشنهادی جدی دریافت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)