تیم فوتبال لیورپول با برتری 4 بر 3 مقابل سوانسی، رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های انگلیس را حفظ کرد.

به گزارش ایرنا، سرخپوشان بندرآنفیلد عصر امروز (یکشنبه) در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه های انگلیس میزبان سوانسی بوده و در پایان به برتری 4 بر 3 دست یافتند.

لیورپول این دیدارراطوفانی آغاز کرد و در 20 دقیقه ابتدایی به دو گل دست یافت. در دقیقه سوم پاس زیبای «رحیم استرلینگ» سبب شد تا «دانیل استوریج» در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و این مهاجم انگیلسی به خوبی گل نخست را به ارمغان آورد.

در دقیقه بیستم ضربه فنی و زیبای «جوردن هندرسون» اختلاف را به دو گل رساند، اما «جانجو شلوی» هافبک سوانسی که دوفصل قبل در لیورپول بازی می کرد در دقیقه 23 از پشت محوطه جریمه اختلاف رابه یک گل رساند.

در دقیقه 26 ویلفرد بونی، مهاجم سوانسی ضربه ای را به سوی دروازه لیورپول فرستاد که پس از برخورد با «مارتین اسکرتل» به گل مساوی تبدیل شد.

10 دقیقه پس از آن، «لوییس سوارز» مهاجم اروگوئه ای لیورپول با ارسالی مواج، استوریج را در فرصتی ایده آل قرار داد و این مهاجم گل دوم خود و سوم سرخپوشان آنفیلد را به ثمر رساند.

در نخستین دقیقه از نیمه دوم، مارتین اسکرتل بدون توپ مهاجم سوانسی را متوقف کرد تا بازی ضعیف خود را تکمیل کرده و یک پنالتی را تقدیم به حریف کند.

ویلفرد بونی مهاجم اهل ساحل عاج این ضربه پنالتی را به راحتی درون دروازه میزبان جای داد تا این دیدار دوباره به تساوی کشیده شود.

در دقیقه 74 این دیدار بار دیگر نوبت به جوردن هندرسون رسید تا پاس سوارز را تبدیل به گل چهارم لیورپول کند تا وی نیز در این دیدار دو گل شود.

بندرنشینان لیورپول با این پیروزی 56 امتیازی شده و جایگاه چهارم خود را تثبیت کردند.

در دیگر دیدار همزمان، نیوکاسل در ورزشگاه سنت جیمزس پارک برابر آستون ویلا با نتیجه یک برصفر به برتری رسید.

درآخرین دیدار هفته جاری و از ساعت 19:30 امشب، نورویچ میزبان تاتنهام است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)