مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتسال صباي قم از چارچوب هفته اول ليگ برتر فوتسال مقابل تيم پرسپوليس تهران صاحب يك پيروزي پرگل شد.

 

در اين ديدار كه سه شنبه شب در سالن شهيد حيدريان قم برگزار شد تيم ميزبان موفق شد با نتيجه پرگل شش بر دو پرسپوليس را شكست دهد.

 

نيمه اول اين ديدار با بازي هماهنگ و هجومي پرسپوليس آغاز شد اما دفاع هوشمندانه صبا مانع از دست يابي تيم حريف به گل شد.

 

صباي قم كه از اواسط نيمه اول اختيار بازي را بر عهده گرفته بود دو بار در دقايق 11 و 17 به ترتيب توسط وحيد غياثي و محمد كوهستاني به گل دست يافت تا نيمه اول با نتيجه دو بر صفر به سود ميزبان خاتمه يابد.

 

در نيمه دوم بازي هجومي و دفاع منطقي صباي قم ادامه يافت و اين تيم به لطف بازي سرعتي بازيكنان جوان خود چهار بار ديگر موفق به گلزني شد.

 

محمد كرماني ، عليرضا وفايي و علي ابراهيم بيگي در دقايق 29، 30 و 34 به همراه عليرضا وفايي در دقيقه 38 براي صبا و حسن كريمي پور و داوود عباسي در دقايق 21 و 30 براي پرسپوليس در نيمه دوم گلزني كردند.

 

اين بازي به قضاوت عليرضا عبدالغني ،مجيد فراهاني ، علي حفيظي و محمد بياتي برگزار شد و در آن بهروز جعفري از پرسپوليس كارت زرد دريافت كرد.

 

اولين ديدار صباي قم در فصل جديد ليگ برتر فوتسال با استقبال بسيار خوب تماشاگران مواجه شد و نزديك به يك هزار و 500 نفربازي صبا و پرسپوليس را از نزديك تماشا كردند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)