دیدنی‌ترین پیکار روز اول هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا را بنفیکا پرتغال و بارسلونا اسپانیا برگزار می‌کنند.

هفته دوم مرحله گروهی پیکارهای لیگ قهرمانان اروپا فردا (سه‌شنبه) با برگزاری 8 دیدار آغاز خواهد شد و تیم‌های مطرح اروپایی به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

در مهمترین پیکار فرداشب از گروه G، بنفیکا پرتغال ساعت 22:15 به وقت تهران در ورزشگاه خانگی خود از بارسلونا پذیرایی خواهد کرد.

کاتالان‌ها در ابتدای هفته در لیگ اسپانیا پیروزی باورنکردنی را در وقت‌های تلف شده مقابل سویا بدست آوردند تا رکورد پیروزی‌های متوالی خود در لالیگا را حفظ کنند و این بار امیدوارند بتوانند دومین برد خود در لیگ قهرمانان اروپا را در پرتغال کسب کنند.

از طرفی، بنفیکا نیز در لیگ پرتغال با 11 امتیاز صدرنشین است و نمی‌خواهد به راحتی در خانه امتیاز از دست بدهد.

دیگر دیدار این گروه میان اسپارتاک مسکو و سلتیک اسکاتلند برگزار می‌شود. این دیدار ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

در گروه E، چلسی مدافع عنوان قهرمانی که در دیدار اول خود در لندن مقابل یوونتوس با تساوی 2 بر 2 متوقف شد، میهمان اف‌سی نورسیلند دانمارک است.

در دیگر دیدار این گروه یوونتوس صدرنشین کالچو از شاختاردونتسک اوکراین پذیرایی می‌کند.

در گروه F، بایرن مونیخ نایب قهرمان فصل گذشته اروپا در خانه باته بوریسوف بلاروس به میدان می‌رود. باوارایی‌ها مقتدرانه صدرنشین بوندس‌لیگا هستند و امیدوارند پس از برتری در اولین دیدار مقابل والنسیا، در این بازی هم مقابل حریف نه‌چندان شناخته شده خود پیروز شوند.

در این گروه والنسیا اسپانیا در مستایا میزبان لیل فرانسه است. هر دو تیم در بازی اول خود متحمل شکست شده‌اند و نمی‌خواهند بار دیگر طعم تلخ باخت را بچشند.

در گروه H، گالاتاسرای صدرنشین لیگ ترکیه در استانبول به مصاف اسپورتینگ براگا تیم سوم لیگ پرتغال می‌رود.

در دیگر بازی کلوژ رومانی از منچستریونایتد انگلیس پذیرایی خواهد کرد.

هر دو تیم در دیدارهای اول خود در لیگ قهرمانان پیروز شده‌اند و قطعا این بازی، جنگ صدرنشینی در این گروه خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)