پرسپولیس نیوز :  تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های قهرمانی جوانان تهران با نتیجه دو بر صفر برابر نوجوانان راه آهن به پیروزی رسید.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، گل اول این بازی روی پنالتی که بر اثر خطا روی ساعدی نصیب سرخپوشان شد توسط مهدی عبدا…‌وند به دست آمد و گل دوم را هم شهاب رشنو به ثمر رساند.

رحیم یوسفی درباره این بازی گفت: می‌توانستیم این بازی را با گل‌های بیشتری ببریم اما همینکه به پیروزی رسیدیم و بچه‌ها فوتبال خوبی بازی کردند، بسیار رضایتبخش بود. حالا با 24 امتیاز در مکان دوم جدول هستیم در حالی که یک بازی عقب افتاده داریم و شرایط یک بازی هم نامعلوم است.

و اما روز جمعه بعد از تیم نوجوانان پرسپولیس، نوبت به تیم نونهالان رسید که برابر تیم نونهالان راه آهن به میدان بروند. این بازی هم در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار و در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

ضیاء عربشاهی سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس در این باره گفت: بچه‌ها در نیمه اول بویژه در 30 دقیقه ابتدایی اصلا خوب نبودند و ما بد بازی کردیم اما شرایط در نیمه دوم تغییر کرد و بویژه در 15 دقیقه آخر بازی، بچه‌ها عالی بودند و حتی امکان پیروزی در این بازی را داشتیم اما در نهایت با دو گل مهدی مرادی در دقایق 65 و 85 به تساوی رسیدیم.

این هفته تیم جوانان پرسپولیس هم در ورزشگاه امام رضا (ع) برابر تیم مقاومت ناکام ماند. شاگردان مجید پروین در بازی بعدی خود میزبان بازی با استقلال در دربی خواهند بود.

گفتنی است؛ آخرین بازی این هفته تیم‌های پایه را تیم امید پرسپولیس از ساعت 14 امروز (شنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) برابر نفت برگزار خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)