پرسپولیس نیوز : عباسی در نشست صبح امروز خود با مدیرعامل و هیئت مدیره پرسپولیس از حمید سجادی خواست با بررسی و ارزیابی کارشناسانه، افراد واجد شرایط برای حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را انتخاب کند.

وزیر ورزش و جوانان پیرو نشست صبح امروز خود با مدیرعامل و هیئت مدیره پرسپولیس از حمید سجادی خواست تا با بررسی و ارزیابی کارشناسانه افراد واجد شرایط برای حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شوند. متن نامه دکتر محمد عباسی به حمید سجادی به این شرح است:

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان

با سلام

پیرو نشست صبح امروز مدیرعامل محترم و اکثریت اعضای هیئت مدیره فرهنگی ورزشی پرسپولیس با اینجانب خوشبختانه نظرات و پیشنهادات، حاکی از انسجام و دلسوزی لازم جهت رشد فنی و ورزشی این باشگاه است.

چون در جلسه موضوع اتمام ماموریت آقای رویانیان از ستاد مشترک نیروهای مسلح که در چند ماه گذشته طی استعفای رسمی توسط خود ایشان مطرح گردید، با تشکر از تلاش و دلسوزی انجام شده در مدیریت باشگاه مقرر شد بدون توجه به جوسازی های کاذبی که به قصد ایجاد التهاب در علاقمندان ایجاد می شود با همکاری آقای رویانیان که درحال حاضر مسئولیت اداره و انسجام باشگاه را برعهده دارد، موضوع را بررسی و ارزیابی لازم جهت معرفی افراد واجد شرایط انجام گیرد تا هیئت مدیره باشگاه با کارشناسی و شناخت لازم تصمیم گیری کند.

لازم به یادآوری است که اینجانب ضمن حمایت و تلاش برای توفیق همه باشگاههای ورزشی، همواره آرزو داشته ام که دو باشگاه پر طرفدار پرسپولیس و استقلال به عنوان الگوهای ارزشمند فوتبال کشور از درخشش لازم حرفه ای، فرهنگی و ایمانی برخوردار شوند.

در این راستا تاکید کرده‌ام در کمک به این دو باشگاه دریغ نشود و اساسا رشد باشگاههای ورزشی به عنوان رویکرد دنبال گردد.

لذا، ضمن اینکه با جدیت پیگیری نمایید، باید تصمیمات سریعتر و از منطق و کارشناسی لازم برخوردار بوده و اینجانب را از نتایج اقدامات مطلع کنید.

با تشکر

محمد عباسی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)