هافبک تیم فوتبال چلسی گفت: نمی‌توانم در مورد ژوزه مورینیو به اظهارنظر بپردازم.

خوان ماتا، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال چلسی که تا به امروز قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی 2010، مسابقات فوتبال زیر 21 سال اروپا، جام ملت‌های 2012 اروپا، جام حذفی انگلیس در سال 2012، لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012 و لیگ اروپا در سال 2013 را با تیم‌های چلسی و تیم ملی فوتبال اسپانیا تجربه کرده است در آستانه آغاز رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها با روزنامه «مارکا» اسپانیا به گفت‌و‌گو پرداخته است.

خوان ماتا گفت: چیزی که اسپانیا را از دیگر تیم‌ها مستثنی می‌کند حضور بازیکنانی همچون سسک فابرگاس، فرناندو تورس، خسوس ناواس، سانتی کاسورلا، خاوی مارتینز و حتی خود من روی نیمکت این تیم است. وقتی برخی از بازیکنان ذخیره تیم به میدان می‌روند سبک بازی تیم تغییر خاصی نمی‌کند که نشان از کیفیت بالای بازیکنان ذخیره آن دارد. اگر بازیکنان اسپانیا در وضعیت خوبی باشند مقابله با این تیم دشوار خواهد بود.

هافبک نفوذی اسپانیا افزود: کسی در چلسی به من نگفته که مورینیو مرا نمی‌خواهد. پس از اینکه فصل را به اتمام رساندم گفتم که آنها از عملکردم در چلسی در 2 سالی که با این تیم سپری کردم خیلی راضی بودند. هنوز 3 سال از قراردادم با این باشگاه باقی مانده و با این تیم خیلی خوشحالم.

ملی‌پوش اسپانیا در خصوص کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو، سرمربی جدید چلسی اذعان کرد: ترجیح می‌دهم تا زمان ملاقات با مورینیو صبر کرده و با او کار کنم، سپس در خصوص وی نظر بدهم. منطق هم همین را حکم می‌کند.

هافبک 25 ساله چلسی تصریح کرد: ما همچنان نیاز به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس داریم و این همان چیزی است که به دنبالش هستم. احساس خیلی خوبی خواهد بود که در شرایطی به قهرمانی برسیم که تیم‌های زیادی با پیشینه قوی به دنبال تصاحب آن باشند.

انتهای پیام/

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)