سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:پرسپولیسی ها قبل از بازی لیست خود را به ناظر بازی با تاخیر دادند که این کار آنها قشنگ نبود.

میرشاد ماجدی در گفت و گو با  فارس در خصوص اینکه هواداران از تساوی بدون گل دو تیم در دربی77 ناراضی بودند گفت: اگر از جایگاه یک هوادار به موضوع نگاه کنیم، قطعا آنها دوست دارند که بازی گل داشته باشد و نتیجه راضی‌کننده نیست اما از نظر من با همه شرایطی که داشتیم و نبودن حیدری و بیک‌زاده خوب کار کردیم. ما در نیمه دوم چند موقعیت بالای 80 درصد داشتیم و همه می‌دانند یک کشور به استقبال این بازی پرهیجان رفته بود و نباید توقع داشت که هر تیم 5 گل بزند. هیچ مربی با چنین تفکری تیمش را به زمین نمی‌فرستد که در این مسابقه یک نوع خودزنی محسوب می‌شود.

وی در خصوص اظهارات رویانیان مبنی بر نارضایتی از داور گفت: اجازه بدهید در خصوص شخصی صحبت نکنم چون هر چه بگویم برداشت‌های متفاوتی از آن می‌شود. ما هفته گذشته دو بر صفر به استقلال خوزستان باختیم ولی دیدیم که پنالتی ما گرفته نشد و گل صحیح ما مردود اعلام شد اما هیچ اعتراضی نکردیم.

ماجدی در خصوص برنامه‌ریزی استقلال برای سفر به تایلند گفت: متاسفانه چهارشنبه به اصفهان می‌رویم و بلافاصله پنجشنبه به تهران برمی‌گردیم و جمعه باید راهی تایلند شویم. حتی فرصت نداریم به برنامه‌هایمان نگاهی کوتاه بیندازیم بس که کارها فشرده شده است.

سرپرست استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس با انتقاد از برخی اتفاقات رخ داده در بازی با پرسپولیس گفت: ما در خیلی مسائل ریز می‌شویم اما خیلی مسائل مهم دیگر را نمی‌بینیم در تمامی بازی‌ها یک ساعت و نیم قبل از بازی سرپرستان دو تیم موظف هستند لیست بازیکنان را به ناظر بازی بدهند اما دیروز دیدیم که لیست پرسپولیس 40 دقیقه قبل از بازی نوشته شد و در حالی که بازیکنان این تیم گرم می‌کردند هنوز لیستی به ناظر بازی ارائه نشده بود. این کارها قشنگ نیست و شاید پرسپولیسی‌ها نمی‌خواستند لیست‌شان را بدهند تا ترکیبشان لو برود اما سازمان لیگ باید دقت کند و به همه تیم‌ها به یک شکل احترام بگذارد. اگر ما کوتاهی کنیم بلافاصله فردا نامه جریمه را به باشگاه می‌فرستند اما این جور مسائل دیده نمی‌شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود مجیدی به خاطر حضور در تست دوپینگ ناراحت بود و به همین خاطر حتی به عنوان بازیکن اخلاق زمین نرفت که جایزه خود را بگیرد، تاکید کرد: از همان ابتدا به من گفتند که نکونام برای گرفتن جایزه برود و من اصلا مجیدی را ندیدم چون مستقیما به اتاق کنترل دوپینگ رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)