سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه استقلال باید یک بازی خداحافظی بزرگ برای فرهاد مجیدی بگیرد.

میرشاد ماجدی درباره شرکت نکردن آندرانیک تیموریان در تمرینات استقلال اظهارداشت: از آندو بی خبر هستم و تلاشم برای تماس با وی به جایی نمی رسد. دو بار هم با او تماس گرفتم اما موبایلش در دسترس نبود.

وی درباره اینکه آیا تیموریان می تواند در نیم فصل به تیم دیگری برود؟ افزود: من در جریان نوع قرارداد آندو نیستم و نمی دانم قراردادش چطور تنظیم شده است.

سرپرست استقلال درخصوص اینکه قرار است مجیدی در نیم فصل دستیار قلعه نوعی شود، افزود: همه اینها گمانه زنی و شایعه است و من هم نمی توانم هر روز پاسخگوی شایعاتی باشم که شاخته  و پرداخته ذهن دیگران است. ما اگر می گوییم فرهاد مجیدی را دوست داریم باید به تصمیمش احترام بگذاریم. او تازه از هفته آینده می خواهد در کلاسهای مربیگری شرکت کند و قرار نیست دستیار قلعه نوعی شود.

ماجدی ادامه داد: در شان فرهاد مجیدی است که با یک بازی خداحافظی بزرگ از فوتبال برود. باشگاه حتما باید تدارک یک بازی بزرگ را برای او ببیند. من اگر جای باشگاه استقلال بودم پیراهن شماره 7 فرهاد مجیدی را برای همیشه در صندوق استقلال می گذاشتم تا این پیراهن جاودانه شود. مجیدی واقعا بازیکن بزرگ و محبوبی بود و این تنها کاری است که می توان برای یک ستاره بزرگ آبی انجام داد.

وی درباره اینکه چه بازیکنی جانشین مجیدی می شود؟ گفت: قطعا نمی توانیم بازیکنی با کیفیت مجیدی را پیدا و جایگزین او کنیم اما مجبوریم بازیکن بگیریم تا از لحاظ کمی جای مجیدی پر شود وگرنه جای خالی او که پرشدنی نیست.

سرپرست استقلال درباره این صحبت حسن روشن که گفته احتمال دوپینگی بودن مجیدی وجود دارد، خاطرنشان کرد: متاسفم. وقتی خود استقلالی ها اینطور صحبت می کنند چه توقعی باید از بقیه داشت. واقعا متعجب مانده ام و نمی دانم چه بگویم. فکر نمی کنم روشن این حرف را زده باشد. نباید درباره کسی که سالها برای استقلال زحمت کشیده و محبوب دل هواداران بوده چنین شایعاتی بسازیم و خاطر هوادارانش را مکدر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)