سرپرست استقلال می‌گوید سیدمهدی رحمتی باید پاسخگوی هواداران این تیم باشد و در نهایت هر کس در این تیم می‌ماند باید به حضورش در جمع آبی‌پوشان افتخار کند.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت استقلال عنوان کرد: خوشبختانه روزی دو بار تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم. یک سری از بازیکنان از جمع ما جدا شده‌اند و یک سری هم آمده‌اند. امسال با توجه به این که تیم‌ها نمی‌توانند بیشتر از 18 بازیکن بزرگسال جذب کنند، کار برای همه سخت شده است و امیدوارم در نهایت ما باشیم که موفق می‌شویم.

او درباره جدایی رحمتی از استقلال و پیوستنش به پیکان گفت: بازیکنی که آزاد است، اختیارش دست خودش است. من مهدی رحمتی را دوست دارم با این حال احساس می‌کنم که رحمتی در انتخابش عجله کرد. انشاءالله او در تیمش موفق باشد اما هواداران استقلال بدانند که استقلال همیشه هست.

سرپرست استقلال اضافه کرد: ما نباید پاسخگوی پرسش‌های هواداران باشیم، به نظرم خود رحمتی باید جوابگو باشد. او بر اساس تفکراتش از تیم جدا شده ولی همانطور که گفتم این استقلال هست که می‌ماند و هر کس که در این تیم کار می‌کند یا بازیکن آن محسوب می‌شود باید به جایگاهش افتخار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)